Racefiets budget 5k-6k suggesties
-
- Forum-lid
Dit zal me een 50-60euro per maand netto kosten over 3jaar is de fiets van mij mits kleine afkoopsom. Onderhoud zit in het contract. Ik zou voor een fiets van 6k uiteindelijk slechts 3.5-4k betalen op het einde van de rit.
Ik heb op het werk een gelijkaardig leaseplan. 3 jaar geleden heb ik een Trek Domane geleased waar ik tot nu zeer tevreden van ben. Dit jaar kan ik terug een fiets leasen en ben aan het uitkijken naar ongeveer dezelfde als jij. Persoonlijk spreekt de BMC Timemachine me wel aan maar deze zit rond de 7000€ en heb je wel maar Ultegra ipv Dura-ace. Een collega van mij heeft een leasefiets bij Sirocco ( https://www.sirocco.nl/ ) en is hier heel tevreden van. Hier zit je ongeveer in de prijsklasse van Canyon.
Als ik mag vragen, welke leasefirma gebruiken jullie? Wij kunnen jammer genoeg geen Canyon leasen.
Als ik mag vragen, welke leasefirma gebruiken jullie? Wij kunnen jammer genoeg geen Canyon leasen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan kocht ik mij een Trek Domane SLR 7 Etap met een adviesverkoopprijs van 7799 Euro.Kevindecon schreef: ↑24 feb 2020 15:20 ...........ik rij reeds 3jaar met de canyon endurace 7.0 AL...........we mogen tot 8000euro gaan ............
Met de korting val je binnen je vooropgestelde budget van 6000 Euro of je kan de korting gebruiken voor een upgrade naar een XXX-wielset.
Of, als deze je beter past, een Trek Madone SLR 7 Etap met een adviesverkoopprijs van 8199 Euro, min de korting heb je ook hier geld over voor een upgrade naar XXX-wielen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
In België, voor het leasebedrijf waar ik het van weet, op het factuurbedrag.
Wat, als je er een beetje verder over nadenkt, mij ook het meest logische lijkt.
Dat je moet afdragen voor de werkelijk betaalde prijs en niet voor een fictief bedrag.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Eens met Lcsmet, maar helaas werkt het in NL zoals Jans beschrijft.
Ben je zeker Lcsmet? Bij een wagen is voordeel alle aard op de cataloguswaarde, niet factuurprijs.
Snel eens gekeken en voor een bedrijfsfiets is er blijkbaar geen voordeel alle aard.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Leasen in NL gaat inderdaad op adviesprijs.
Lease je qua auto bijv een paar maanden oude demo BMW 320i waar 10K van de aanschafprijs af gaat betaal je voor de fiscus gewoon de bijtelling over de volle mep cataloguswaarde.
Lease je qua auto bijv een paar maanden oude demo BMW 320i waar 10K van de aanschafprijs af gaat betaal je voor de fiscus gewoon de bijtelling over de volle mep cataloguswaarde.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Moet er niet een leasetopic komen.
In elk topic waar ergens lease staat zijn we meteen 3 pagina,s verder.
In elk topic waar ergens lease staat zijn we meteen 3 pagina,s verder.