Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06
Ik gebruik deze functie regelmatig en nog nooit klachten gehad van het thuisfront. Werkt bij mij perfect.
Eigenlijk was één van de aankoopargumenten deze optie, voor het thuisfront. Staat bij mij op automatisch sinds september 2018 en als ik start druk krijgen ze thuis een mailtje met de link. Ze kunnen dan ook nog eens zien waar ik gereden heb, dus ook makkelijk bij het inschatten of ik al op huis aan kom. In al die tijd 3x niet gewerkt, anders werkt het altijd.
Mijn Strava
Sinds zondag verdubbelt mijn Wahoo plots de geleverde arbeid (in kJ) zoals gemeten door mijn powermeter. Eens de activiteit geëxporteerd naar andere apps (trainingpeaks, strava, ...) klopt de waarde wel. Laatste firmware update was op 20 februari zie ik op de website Wahoo. Vermoedelijk is dit de oorzaak dan?
Ja. Bij mij werd de rij-afstand opeens verdubbeld na de update van 20 feb. Ik dacht eerst dat de snelheidssensor in m'n powertap stuk was, maar 27 feb. was er een nieuwe wahoo update die het gelukkig heeft verholpen.
Strava
Goedemiddag,
Sinds vandaag krijg ik na opstarten de melding BT Error #3, en de melding om te herstarten. Vervolgens het zelfde verhaal. Iemand hier ervaring mee, en een oplossing voor dit probleem?
Heb al gereset naar fabrieksinstellingen, zonder resultaat.
Groet Jelmer
Sinds vandaag krijg ik na opstarten de melding BT Error #3, en de melding om te herstarten. Vervolgens het zelfde verhaal. Iemand hier ervaring mee, en een oplossing voor dit probleem?
Heb al gereset naar fabrieksinstellingen, zonder resultaat.
Groet Jelmer
Heb hetzelfde gehad, bij mij hielp het door het 5Ghz wifi netwerk uit te zetten op mijn router ( alleen 2,4 aan) daarna liep de update welJelmert85 schreef: ↑02 mar 2020 15:40 Goedemiddag,
Sinds vandaag krijg ik na opstarten de melding BT Error #3, en de melding om te herstarten. Vervolgens het zelfde verhaal. Iemand hier ervaring mee, en een oplossing voor dit probleem?
Heb al gereset naar fabrieksinstellingen, zonder resultaat.
Groet Jelmer
Geprobeerd, helaas zonder effect. Heb inmiddels ook een ticket aangemaakt bij support. Even afwachten dus.pimbel schreef: ↑03 mar 2020 08:25Heb hetzelfde gehad, bij mij hielp het door het 5Ghz wifi netwerk uit te zetten op mijn router ( alleen 2,4 aan) daarna liep de update welJelmert85 schreef: ↑02 mar 2020 15:40 Goedemiddag,
Sinds vandaag krijg ik na opstarten de melding BT Error #3, en de melding om te herstarten. Vervolgens het zelfde verhaal. Iemand hier ervaring mee, en een oplossing voor dit probleem?
Heb al gereset naar fabrieksinstellingen, zonder resultaat.
Groet Jelmer