Canyon
- robbebopper
- Forum-lid HC
Je bedoelt dan dat hij een verstandige opmerking maakt, en dat het inderdaad idioot is?
Of wordt je in dit topic alleen serieus genomen als je braaf mee gaat zitten klappen en kwijlen?
Of wordt je in dit topic alleen serieus genomen als je braaf mee gaat zitten klappen en kwijlen?
-
- Forum-lid
Canyon begint op Ajax te lijken. Zo ongelooflijk succesvol dat het jaloezie en weerzin opwekt..
Als iemand blij is met zijn aankoop en 3 maanden wil wachten dan vind ik niet dat er daar zulk commentaar op moet komen. Dan doe je gewoon negatief om negatief te doen.robbebopper schreef: ↑08 mar 2020 19:35 Je bedoelt dan dat hij een verstandige opmerking maakt, en dat het inderdaad idioot is?
Als je zelf een frame hebt die stuk gegaan is en het niet deftig opgelost is dan heb je alle reden om hier je gal te spuwen en gaat iedereen dat begrijpen.
Maar met vage filmpjes, Google resultaten die nergens op slaan,.. te posten omdat je zelf geen 3 maanden kon wachten dan wil je hen gewoon slecht voordoen terwijl je er geen ervaring mee hebt.
Ik heb bvb ook niets met specialized omdat ik het een overpriced hype merk vind, maar ik ga ook niet in dat topic en tal van andere topics specialized gaan afbreken want ik heb er geen ervaring mee.
Gisteren de eerste keer 70k op de grail gereden. Stukjes mtb route nuth, Valkenburg, gulpen en wat veldwegen. Erg gaaf! In de blubber of steil met losliggende stenen en wortels was het echt behelpen, maar af en toe uitpuffen op het asvalt was dan wel lekker. Vandaag een 25k woonwerk over de weg, bevalt goed.
Stuur geeft veel grip bergaf in de drops, geeft ook veel bekijks, mensen snappen stuur niet direct en lijken niet te snappen dat het geen racer is die door de velden scheurt
Stuur geeft veel grip bergaf in de drops, geeft ook veel bekijks, mensen snappen stuur niet direct en lijken niet te snappen dat het geen racer is die door de velden scheurt
Stel je upgrade de standaard geleverde wielset die komt bij de ultimate 7.0 (DT Swiss P 1850 Spline db SH11). Wat zou je voor deze set ongebruikte wielen kunnen vragen? Ze zijn los niet te koop op het internet verder, dus lastig inschatten..
Dus fans hebben zich een half jaar lopen verheugen op de nieuwe Aeroad en dan komt Canyon met het slappe excuus dat het model waarmee MvdP figureerde in de Zwift reclame slechts een prototype was.
Denk dat vele mensen zich toch nog even achter de oren krabben dat ze beter een afgeprijsde 2019 fiets hadden kunnen kopen ipv weer de volle mep te moeten betalen voor een gedateerd model met een 2020 prijskaartje.
Denk dat vele mensen zich toch nog even achter de oren krabben dat ze beter een afgeprijsde 2019 fiets hadden kunnen kopen ipv weer de volle mep te moeten betalen voor een gedateerd model met een 2020 prijskaartje.
Hoe lager het getal des te beter, althans dat dacht ik. De p1800 is nu nieuw €250. En als nieuw op marktplaats voor rond €225 incl band en cassette. Daar zit jij qua waarde onder.
-
- Forum-lid
Wel een gedateerd model dat in een 2019 test alle concurrenten dik op waarde klopte. De Aeroad is licht, stijf en toch comfortabel. Alle concurrenten moeten op 1 van die 3 stevig toegeven.BramH schreef: ↑09 mar 2020 18:30 Dus fans hebben zich een half jaar lopen verheugen op de nieuwe Aeroad en dan komt Canyon met het slappe excuus dat het model waarmee MvdP figureerde in de Zwift reclame slechts een prototype was.
Maar goed, het wordt wel tijd dat er wat looks worden geüpgrade. Kabels binnendoor met name.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nee, ik wil echt op niets meer wachten. Ik wacht al bijna 2 jaar op de Tacx Neobike en al even lang op de iQ²-pedalen. Heeft ervoor gezorgd dal al mijn geduld op is
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
![Afbeelding](https://veloviewer.com/SigImage/11ccec/3/4/M/n/abcdijghij.png)