Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pictures!!
Less is bore
Is het deze: https://www.mantel.com/pinarello-gan-rs??? Voor de liefhebbers: ze hebben alle maten nog op voorraad!
Mijn Strava
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan zou je haast gaan twijfelen.....
geen geld voor dat frame.
geen geld voor dat frame.
Less is bore
De buren kunnen beter geen fiets bij mij laten afleveren
Bij de minpunten: Bij dit frame wordt geen stuurpen geleverd.Jackal schreef: ↑11 mar 2020 08:12 Is het deze: https://www.mantel.com/pinarello-gan-rs??? Voor de liefhebbers: ze hebben alle maten nog op voorraad!
Laat dan maar...
Ik meen dat er max. 25 mm banden in dit frame passen. Zou voor mij geen probleem zijn, maar tegenwoordig schijn je niet meer mee te tellen zonder tractorbanden in je racer.
Hij is binnen, ik laat wel iets zien wanneer hij afgebouwd is. Ik moet ook nog even een dikke buik kweken anders mag ik met een pina de weg niet op.
Ik heb een 53 en de meeste spullen van mijn huidige fiets komen er op (force22)
Als er echt 25mm banden in passen ben ik ok.
Nu nog ff een nieuwe wielset verzinnen ik ben wel klaar met de visioen t42 ik zit eigenlijk aan de dt swiss 1400 de denken maar dan wel de niet oxic variant of r0 tja.....
Ik heb een 53 en de meeste spullen van mijn huidige fiets komen er op (force22)
Als er echt 25mm banden in passen ben ik ok.
Nu nog ff een nieuwe wielset verzinnen ik ben wel klaar met de visioen t42 ik zit eigenlijk aan de dt swiss 1400 de denken maar dan wel de niet oxic variant of r0 tja.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Gan schreeuwt om 40-50mm velgen zou ik denken
25mm wordt overal opgegeven als bruikbare maat (op c17 wielen).
Gewoon voldoende wat mij betreft.
25mm wordt overal opgegeven als bruikbare maat (op c17 wielen).
Gewoon voldoende wat mij betreft.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Zou wel even passen en meten voor je de weg op gaat. Bij mijn fiets past ook max. 25 echte millimeters, maar ik heb nog geen 25mm band kunnen vinden die daar ook daadwerkelijk onder valt (op zowel 17mm, 20mm als 21mm velgen). Ik rij nu met S-Works Turbo's in 24mm (fantastische band) en P Zero Velo's in 23mm die beide als een 25-26mm vallen op 17/20mm velgen.
Fietsen rijdt er overigens niet minder om en zou hem ook zeker niet laten staan. Mooi frame voor een prima prijs! Ik zou ook zeker voor hoge velgen gaan (Bora's!!!) en anders rijden met wat je nu hebt en een jaartje sparen.
Fietsen rijdt er overigens niet minder om en zou hem ook zeker niet laten staan. Mooi frame voor een prima prijs! Ik zou ook zeker voor hoge velgen gaan (Bora's!!!) en anders rijden met wat je nu hebt en een jaartje sparen.
Mijn buren wanen zich tegenwoordig een postkantoor met alle pakjes van de straat.
Definitie is hier dus bijna dezelfde
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zulke buren hebben wij ook.
Wanneer er een periode is geweest dat ze voor ons een aantal pakjes hebben aangenomen geven we ze een lekker flesje wijn.
Wanneer er een periode is geweest dat ze voor ons een aantal pakjes hebben aangenomen geven we ze een lekker flesje wijn.