foto van je fiets
Deze fiets heeft bij de vorige eigenaar zo weinig kilometers gemaakt dat de groepset nog in topconditie is. Ik spaar liever door voor een nieuwe fiets dan dat ik veel geld investeer in deze. Alhoewel ik stiekem wel eens kijk naar de nieuwste Shimano 105 set met velgremmen..
De (originele) spacertoren ga ik langzaam wegwerken. Ik heb er pas net 3000 km op gefietst. Zo'n lagere zit is best wennen in het begin.
De (originele) spacertoren ga ik langzaam wegwerken. Ik heb er pas net 3000 km op gefietst. Zo'n lagere zit is best wennen in het begin.
-
- Forum-lid
Dit is mijn nieuwe fiets. Belichting is niet optimaal maar heb nog geen betere foto. Heel blij mee!
Misschien heb je geluk en gaat de bruiloft niet door dankzij het corona virus.cchriss89 schreef: ↑07 mar 2020 11:07De bruiloft gaat dit jaar helaas voor een nieuwe fiets, dus zal toch nog een jaar moeten ‘overleven’ voordat ik volgend jaar eindelijk een nieuwe kan kopen. Door er dan 3 jaren op te rijden weet ik nu wel precies wat ik volgend jaar wél en vooral niet wil
Kun je alvast eens aankaarten bij je toekomstige en kan ze de boel al annuleren en kun je direct die fiets bestellen.
Ik hoop heel erg dat de trouwerij begin juni doorgaat, erg blij dat de we gaan trouwen maar ja betekent nu wel geen nieuwe fiets. Fiets staat wel een stuk lager op mijn prio lijst dan het huwelijk, maar blijft jammerDjemz schreef: ↑14 mar 2020 06:58Misschien heb je geluk en gaat de bruiloft niet door dankzij het corona virus.
Kun je alvast eens aankaarten bij je toekomstige en kan ze de boel al annuleren en kun je direct die fiets bestellen.
-
- Forum-lid
Bottechia aerospace in de kleur prisma
-
- Forum-lid
Grappig dat iedereen hier op het forum het altijd over de spacers heeft. Ik heb hem net twee dagen, mijn rug vindt het wel fijn zo. Ik probeer rustig aan de rug te laten wennen en de diepere zit te vinden. De hoge wielset is stap twee inderdaad.
Sneller dan verwacht mijn nieuwe Ridley kunnen ophalen bij de dealer, hierbij alvast wat foto's van mijn schoonheid
Details
- Ridley Noah Fast Disc
- Customline kleuren: Silver, Candy Red en een toefje goud
- Sram Force Etap AXS
- Quarq AXS powermeter
- Forza R45 Carbon wielen
- Supacaz Fly Carbon Cage
- Ultegra PD-R8000 pedalen
- Sigma Rox 12.0 gps
Details
- Ridley Noah Fast Disc
- Customline kleuren: Silver, Candy Red en een toefje goud