Scott
https://tweakers.net/fotoalbum/image/Ff ... GVjZdH.jpg
Schakelen met de mechanische Ultegra groep gaat inderdaad probleemloos ondanks de bekabeling door het stuur en stuurpen. Heb gisteren 45km gereden en vandaag 29km en schakelt niet anders dan de Trek Emonda SL6 met Ultegra R8000 die ik in het najaar op Mallorca gehuurd had.
Wijzingen aan mijn Addict RC 30 (maat is M/54) :
Syncros Belcarra V 2.0 Cut out zadel (soort Pro Stealth kloon)
50/34 crank ipv. 52/36
Pedalen (105 SPD-SL) en bidonhouders (Elite Cannibal) zijn niet nieuw.
Banden ben ik nog niet over uit, dit zijn Schwalbe One TLE (=tubeless ready) 28mm, standaard met binnenbanden afgemonteerd. Extreem lastig van de velg te krijgen, ik vrees de dag dat ik lek rijd.
Laatst gewijzigd door estorino op 25 mar 2020 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Hey mannen,
Ik ben nieuw op het forum en heb een vraagje.
Ik ben 1m75 en binnenbeenlengte van 85 cm.
Neem ik dan best maat M in een Scott Addict RC30?
Behoorlijk lange benen voor je lengte? Ik meet ook 1m75 maar vrij korte beentjes (+-81cm).Stijn-1984 schreef: ↑23 mar 2020 00:09 Hey mannen,
Kijkend naar stack en reach van de addict rc zou ik op een 52 uitkomen. Op de M zou ik niet diep genoeg kunnen zetten. Ik raad je aan om naar de stack en reach van je huidig frame te kijken, je doelstelling (stuurpenlengte en spacers) en dan zien welke stack/reach vd addict je het beste past.
-
- Forum-lid
Gave fiets!
-
- Forum-lid HC
Mooie fietsen die Addict's, vooral met die paarse metallic lak zoals @joris mooi op de foto gekregen heeft.
Scott is de laatste jaren flink mooiere fietsen gaan maken. Mocht ik op zoek zijn dan zou ik het merk zeker overwegen (al is het maar vanwege Annemiek).
Scott is de laatste jaren flink mooiere fietsen gaan maken. Mocht ik op zoek zijn dan zou ik het merk zeker overwegen (al is het maar vanwege Annemiek).