Scott
Neem jij altijd aan de hand een reservefiets mee, of hoe moet ik deze foto interpreteren?joris818 schreef: ↑26 mar 2020 07:30 De eerste lange rit zit er alweer op. Heerlijk genieten op de Addict!
Een vraag, ik zou hier en daar wat leuke stickers willen aanbrengen (binnenkant voorvork benen en achterkant zadelpen). Heeft iemand een adresje waar je leuke stickers kan vinden... Of laten maken?
vermeulen schreef: ↑26 mar 2020 10:06Eentje voor de heenrit en eentje voor de terugrit natuurlijk!joris818 schreef: ↑26 mar 2020 07:30 De eerste lange rit zit er alweer op. Heerlijk genieten op de Addict!
Een vraag, ik zou hier en daar wat leuke stickers willen aanbrengen (binnenkant voorvork benen en achterkant zadelpen). Heeft iemand een adresje waar je leuke stickers kan vinden... Of laten maken?
Een beetje gelijk de cyclocrossers
Neem jij altijd aan de hand een reservefiets mee, of hoe moet ik deze foto interpreteren?
Bedankt voor deze link, volledig wrappen is echter niet de bedoeling. Eerder hier en daar wat stickers/decals aanbrengen.
Prachtige fiets en zoals het hoort bij een aerobike : Slechts een kleine spacer onder de stuurpen ipv 4 of 5 cm zoals je zo veel ziet, en er niet uit ziet imho
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Vooral bij die blauwe Addict RC 30 mogen er nog wel een paar cm aan spacers tussenuit...
Ik zag een paar weken geleden op de Kluis in Achel een belg met een nieuwe Addict RC 10 in het grijs rijden met een spacertoren van wel 10cm.
Duidelijk een gevalletje van: Ik moet die fiets hebben, maak 'm maar passend FM!
Ik zag een paar weken geleden op de Kluis in Achel een belg met een nieuwe Addict RC 10 in het grijs rijden met een spacertoren van wel 10cm.
Duidelijk een gevalletje van: Ik moet die fiets hebben, maak 'm maar passend FM!
Hoi, ik ben een tijdje weggeweest hier nadat ik mn CR1 verkocht had.
Maar het bloed kruipt waar het niet. gaan kan. Ik wil graag weer een Scott, en dan wel de Addict rc:20. Die donkergroene met sram force axs is dat een goede versie voor zn geld of zijn er betere in de serie?
Maar het bloed kruipt waar het niet. gaan kan. Ik wil graag weer een Scott, en dan wel de Addict rc:20. Die donkergroene met sram force axs is dat een goede versie voor zn geld of zijn er betere in de serie?
Had ik ook zo begrepen, zij doen ook enkel wat decals of logo's op maat die over de andere gaan.
Kijk maar eens op hun Instagram, staan mooie dingen tussen.
Mooie fiets, maar ik vind de keuze van de verzetten van Sram niet lekker en voor bijna € 4900 zou ik geen budget alu wielsetje accepteren. Met een passende wielset zit je zo aan € 6000.crankhead schreef: ↑26 mar 2020 20:17 Hoi, ik ben een tijdje weggeweest hier nadat ik mn CR1 verkocht had.
Ik zou daarom voor de RC 30 gaan met betere wielen of voor de RC 15 met standaard carbon wielen.
En nu ben ik fietsen.