Cervélo
-
- Forum-lid HC
Niet de beste foto, maar mijn Cervelo afgelopen weekend ook weer eens van de Tacx afgetrokken na 6 maanden in de pain cave gestaan te hebben. Heb hem deze winter geupgrade met Zipp 404's, Etap 11s en een Zipp SL 70 Aero stuur en daarmee istie nu 'af'.
Wat een heerlijke fiets is het zo. Elektrisch schakelen is toch wel errug fijn buiten (op de Tacx merkte je het niet zo) en de Zipp's zijn een stuk comfortabeler dan de FFWD F4R's die ik hiervoor had. Ook had ik niet verwacht dat een stuurtje nog echt een verschil kon maken. Ben in ieder geval zo blij als een kind in een snoepwinkel
Wat een heerlijke fiets is het zo. Elektrisch schakelen is toch wel errug fijn buiten (op de Tacx merkte je het niet zo) en de Zipp's zijn een stuk comfortabeler dan de FFWD F4R's die ik hiervoor had. Ook had ik niet verwacht dat een stuurtje nog echt een verschil kon maken. Ben in ieder geval zo blij als een kind in een snoepwinkel
Maat 54
Ik was overigens al in het bezit van een Cervélo: een P2, met upgrade naar Ultegra, een 3T Vola team stuur en een Rotor crank met Q-rings.
Ik kwam erachter dat ik deze niet eerder heb gepost hier, dus bij deze. Overigens ook een maat 54.
Thanks! Ik kan dat alleen maar beamen natuurlijk.
Prachtige fiets! Maar pas je wel op met de 'doorslagbeveiliging' van het stuur? https://weightweenies.starbike.com/foru ... 3&t=160636