Afsluitingen van wegen tijdens Pasen.
Dit dus:
De afgesloten wegen
Gemeente Berg en Dal: Erlecomsedam, Ooijse Bandijk, Duffeltdijk en Rijndijk
Gemeente Culemborg: Goilberdingendijk, Beusichemsedijk
Gemeente Heumen: Sluisweg, Maasdijk, Maasbandijk
Gemeente Maasdriel: Harenseweg, Maasdijk, Hoenzadrielsedijk, Kloosterdijk, Heggeldijk
Gemeente Neder-Betuwe: Waalbandijk (van Echteld tot Herveld)
Gemeente Nijmegen: Waalkade
Gemeente West Betuwe: Appeldijk tussen de Koornwaard en de oude kern (Heukelum), Lingedijk tussen Achterweg en Nieuwesteeg (Acquoy), Lingedijk tussen Middenstraat en Dorpsstraat (Rhenoy), Dorpsdijk tussen Raadsteeg en Veerweg (Rumpt), Mariënwaerdt Notendijk (Beesd)
Gemeente Zaltbommel: Waaldijk, Waalbandijk, Maasdijk, Veerdam
De afgesloten wegen
Gemeente Berg en Dal: Erlecomsedam, Ooijse Bandijk, Duffeltdijk en Rijndijk
Gemeente Culemborg: Goilberdingendijk, Beusichemsedijk
Gemeente Heumen: Sluisweg, Maasdijk, Maasbandijk
Gemeente Maasdriel: Harenseweg, Maasdijk, Hoenzadrielsedijk, Kloosterdijk, Heggeldijk
Gemeente Neder-Betuwe: Waalbandijk (van Echteld tot Herveld)
Gemeente Nijmegen: Waalkade
Gemeente West Betuwe: Appeldijk tussen de Koornwaard en de oude kern (Heukelum), Lingedijk tussen Achterweg en Nieuwesteeg (Acquoy), Lingedijk tussen Middenstraat en Dorpsstraat (Rhenoy), Dorpsdijk tussen Raadsteeg en Veerweg (Rumpt), Mariënwaerdt Notendijk (Beesd)
Gemeente Zaltbommel: Waaldijk, Waalbandijk, Maasdijk, Veerdam
Toevallig ook een kaart met welke wegen er afgesloten zijn voor mensen die niet echt bekend zijn in dat gebied ?
Tussen Hoorn en Enkhuizen sluiten ze de dijk enkel voor auto's en motoren af :
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... ar-drijven
Tussen Hoorn en Enkhuizen sluiten ze de dijk enkel voor auto's en motoren af :
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... ar-drijven
Ha, nog een "kijk de overheid eens onze burgerrechten beperken" topic.
Ronde hoep Amsterdam. Solorijders mogen weer wel dacht ik
Ronde hoep Amsterdam. Solorijders mogen weer wel dacht ik
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En dan raar vinden dat het dadelijk elders druk wordt? Als je die fietspaden op de Posbank afsluit kan ik daar nog ergens in komen, maar de Dorpsstraat in Rhenoy?
Maar goed de heren en dames lokale bestuurders willen hun daadkracht ook laten gelden. Nu Zuid-Limburg op slot gaat, kan Gelderland natuurlijk niet achterblijven. Beleid dat op z'n best op onderbuik gevoelens is gebaseerd. Voor de duidelijkheid, het is zeker geen persoonlijke frustratie, ik heb er totaal geen last van, maar dat maakt het niet minder bezopen.
Maar goed de heren en dames lokale bestuurders willen hun daadkracht ook laten gelden. Nu Zuid-Limburg op slot gaat, kan Gelderland natuurlijk niet achterblijven. Beleid dat op z'n best op onderbuik gevoelens is gebaseerd. Voor de duidelijkheid, het is zeker geen persoonlijke frustratie, ik heb er totaal geen last van, maar dat maakt het niet minder bezopen.
Dat heeft te maken met de fruitbomen die op dit moment volop in bloei staan. Rond deze tijd van het jaar is het zeer druk met (race)fietsers, motoren en wandelaars op die smalle dijkwegen langs de Linge.amclassic-fan schreef: ↑10 apr 2020 12:15 En dan raar vinden dat het dadelijk elders druk wordt? Als je die fietspaden op de Posbank afsluit kan ik daar nog ergens in komen, maar de Dorpsstraat in Rhenoy?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is toch pas eind van de maand, staat nu toch nog niet veel in bloei ?
-
- Forum-lid HC
+1amclassic-fan schreef: ↑10 apr 2020 12:15 En dan raar vinden dat het dadelijk elders druk wordt? Als je die fietspaden op de Posbank afsluit kan ik daar nog ergens in komen, maar de Dorpsstraat in Rhenoy?
Hier ook. De vraag is om vanuit de voordeur de sporten of naar buiten te gaan.
Hier gaan ze waarschijnlijk ook de duinfietspaden sluiten omdat er veel wandelaars zijn. Om als wandelaar op die plekken te komen is de dichtbij zijnde voordeur 5km verder. maw 90% komt dan met de auto Ik snap dat niet meer en niet iedereen weet het dus honderden fietsers, ook gezinnen met kinderen worden de openbare (auto) weg opgestuurd.
Als je geen drukte wilt sluit dan de afslagen op de snelwegen af en doe daar de controle.
Ja wel, gelukkig blijven die achter. Die doen niets. Afsluiten heeft ook helemaal geen zin. Laat mensen de anderhalve meter in acht nemen en verzoeken om rustige wegen te pakken. Afsluiten zorgt alleen voor het verplaatsen van het probleem.
o'7o