J. Guillem
Dit zijn die van mij, zwart met zwarte deals, SWS wielen handgemaakt.
Eddy Merckx EMX-1 januari 2013
JGuillem Oriënt Disc december 2017
5% op de fiets, gratis 2 bidonhouders en 20% op ander stuurlint, originele cassette geruild voor een 14/28 ultegra. Originele banden en velgen overgelaten voor handgemaakte wielen en conti S4000 II banden min de waarde van de originele wielen en banden.
Was bij een lokale winkel, ben er zeer tevreden mee, heb er toen lang moeten extra voor sparen want ik had pas een carbon Merckx gekocht die ik nu gebruik voor slechtweer fiets en toen werd ik verlieft op Titanium.
- tornadotom
- Forum-lid
Mooie fiets hoor, veel plezier ermee!
Ik zie trouwens dat mijn “Jan Willem” hier niet staat… shame on me
Ik zie trouwens dat mijn “Jan Willem” hier niet staat… shame on me
-
- Forum-lid
Da’s een prima fietske, die Atalaya, heb ‘m al bijna vijfeneenhalf jaar
-
- Forum-lid
Sinds enkele maanden in het bezit van een formentor, volledig ultegra Di2.
Het is even sparen maar dan heb je wel een fiets die je voorlopig niet meer wilt inruilen! Carbon slaat de roon maar titanium doet er zeker niet voor onder. Maar omdat je zoveel carbon ziet krijg je het gevoel dat je volgende fiets wel van carbon moet zijn...en dat is onzin.
Ik was in het bezit,heb 'm nog , van een canyon AL SLX. Prima fiets maar ondertussen aan vervanging toe. Dus kijk ik naar carbon en disc. Toevallig kwam ik bij Koers de Guillem fietsen tegen. Ze hadden alle modellen staan maar niet met alle groepen. Ik was al snel om!
De formentor, disc, elektrisch, ultegra.
Oogt in het echt mooier dan op de foto. Rijdt heerlijk soepel , stijf genoeg in zn bracket en balhoofdstel. De formentor heeft een mooiere fork die wat weg heeft van de pinarello en de pads bij de derailleur zijn echt schitterend.
Het gewicht is ondanks alle beloftes toch wat hoger maar aangezien ik de komende jaren geen wereldkampioen word neem ik dat voor lief.
Mooi ogende fiets, voldoende stijfheid , ligt goed op de weg en in de bochten en gaat 100 jaar mee.....
-
- Forum-lid
Oh ja, de bidonhouder wel vervangen door mooie zwarte carbonnetjes....