Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Telt sportvoeding ook?? Dan is het 4 buisjes "Hydrate" van Sportvoedingwebshop (nee, zeg ik niet om reclame te maken )
Anders is het een zadelpen voor mijn Rocky Mountain Vertex die in opbouw is en een paar Look Xtrac Race pedalen voor mijn Soma Fog Cutter
Anders is het een zadelpen voor mijn Rocky Mountain Vertex die in opbouw is en een paar Look Xtrac Race pedalen voor mijn Soma Fog Cutter
vrijwilliger Mountainbike Museum, Arnhem
Alvast voor de herfst en donkere dagen.
Een standaard(eenvoudige)verlichtingset van Sigma Model Aura25 en Cubic achterlicht.
(Meer dan genoeg sterkte(lumen)voor mij , voor de donkere dagen overdag met de racefiets).
Beide nog gewoon met batterijen.En daardoor lange verlichtingstijd.
(Het is niet dagelijks voor bv woon werkverkeer,dan had ik USB oplaadbare lampen gekocht).
en nog 2 Cateye OH-1400 belletjes.
Je kan gerust van mij aannemen dat deze gewoon het beste zijn van alle belletjes die worden geproduceerd.
Ik heb van Cannondale, BBB, en nog meer gehad...maar dit type is "by far" het beste en stevigste is mijn ervaring.
en mijn favoriete platform pedalen.
Ergotec (VP-)831
Een standaard(eenvoudige)verlichtingset van Sigma Model Aura25 en Cubic achterlicht.
(Meer dan genoeg sterkte(lumen)voor mij , voor de donkere dagen overdag met de racefiets).
Beide nog gewoon met batterijen.En daardoor lange verlichtingstijd.
(Het is niet dagelijks voor bv woon werkverkeer,dan had ik USB oplaadbare lampen gekocht).
en nog 2 Cateye OH-1400 belletjes.
Je kan gerust van mij aannemen dat deze gewoon het beste zijn van alle belletjes die worden geproduceerd.
Ik heb van Cannondale, BBB, en nog meer gehad...maar dit type is "by far" het beste en stevigste is mijn ervaring.
en mijn favoriete platform pedalen.
Ergotec (VP-)831
- Tubolito MTB voor de gravelracer
- Orange sealant
- Bandenlichters
- Orange sealant
- Bandenlichters
- daniel1975
- Forum-lid HC