Trainen en corona.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je vraagt dat voor een vriend?
Less is bore
Is toch vergelijkbaar met een goede verkoudheid of griep.
Off topic,ik zelf heb ondervonden dat ik ook een lichte vorm van hooikoorts heb.Voelt toch wel vreemd aan.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Vanmiddag toch veel 3 man formaties zien fietsen. Snap je toch niet. Op een gegeven moment werd ik ingehaald door een gast en 20 meter voor mij spuugde hij een dikke fluim uit. Dan spoor je toch ook niet ?!
- Marcopfiets
- Forum-lid
Zo had ik gisteren een vrouw voor me op elektrische fiets met kind achterop. Op een vrij brede weg, maar op het moment dat ik er aan kom wijkt ze steeds verder naar links terwijl dat nergens voor nodig is. Ik bellen, reageert niet... Omdat ik op snelheid ben ram ik er toch langs. Op dat moment besluit ze te gaan hoesten.... Oh sorry! Daar heb ik dus niks aan. Blijf rechts rijden en ga niet lopen hoesten en zet je oren aan.
Ze hadden een populair fietspaadje afgesloten, en de weg er langs gebruikte ik vandaag voor mijn blokjestraining. Het effect is dat er constant een kleine kudde 60+'ers op ebikes bij de borden (of gewoon midden op de weg) verzamelde om te bedenken hoe ze nu moesten fietsen.
Euhm. Voordat ik te overhaaste conclusies trek..vermeulen schreef: ↑11 apr 2020 18:28 Ze hadden een populair fietspaadje afgesloten, en de weg er langs gebruikte ik vandaag voor mijn blokjestraining. Het effect is dat er constant een kleine kudde 60+'ers op ebikes bij de borden (of gewoon midden op de weg) verzamelde om te bedenken hoe ze nu moesten fietsen.
Jij reed op de weg, naast een afgesloten fietspad? 2 verschillende wegen.. of jij vond dat de fietspadafsluiting niet voor jou gold?
Hahaha idd.. zulke trainingen passen toch helemaal niet als de e bike massa op pad is. Dat is net zo iets als hardlopen tijdens de wandel Vierdaagse
Deze link doet het niet meer. Op andere plekken is het artikel nog wel te vinden, maar dit heeft nu.nl er gisteren over geschreven:RobertvD schreef: ↑08 apr 2020 12:12 "Wielertoeristen die dertig kilometer per uur halen, zouden volgens Blocken 20 meter afstand moeten bewaren."
Sporten doe je best niet achter elkaar
https://www.nu.nl/coronavirus/6044103/b ... barig.html
Ja die vriend ken ik heel goed. Maar het is nogal moeilijk om te bepalen of je wel of geen corona hebt gehad bij een minimale verhoging na een zware rit.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Waarom moest een rit zwaar zijn? Maar als je toen vond dat het moest kunnen, dan begrijp ik niet dat je je daar nu druk om maakt.
Het blijkt iedere dag weer dat men nog maar heel weinig weet van het virus. Geen idee wat je verwacht door deze vraag te stellen. Ervaringsdeskundigen?
Het blijkt iedere dag weer dat men nog maar heel weinig weet van het virus. Geen idee wat je verwacht door deze vraag te stellen. Ervaringsdeskundigen?