Rustig aan allemaal, niet meteen de meest aanstootgevende invulling zoeken.Critic schreef: ↑11 apr 2020 19:44Euhm. Voordat ik te overhaaste conclusies trek..vermeulen schreef: ↑11 apr 2020 18:28 Ze hadden een populair fietspaadje afgesloten, en de weg er langs gebruikte ik vandaag voor mijn blokjestraining. Het effect is dat er constant een kleine kudde 60+'ers op ebikes bij de borden (of gewoon midden op de weg) verzamelde om te bedenken hoe ze nu moesten fietsen.
Jij reed op de weg, naast een afgesloten fietspad? 2 verschillende wegen.. of jij vond dat de fietspadafsluiting niet voor jou gold?
Als ik zeg dat ik een weg gebruik voor een blokjestraining vullen jullie voor het gemak meteen in:
-Dat het hele snelle blokken waren
-Dat het een drukke weg was
-Dat ik op een parallelweg lang een afgesloten fietspad reed
Om vervolgens lekker verontwaardigd te kunnen doen. Met die houding zijn het wel hele zware tijden.
Het gaat om een lange rustige polderweg (stuivenbergweg bij Ijsselstijn van zuid naar noord) die geen kruispunten heeft, en waar bijna niemand rijdt, behalve het laaste stukje.
In dat laatste stukje splitst een klein fietspaadje af (oude wetering), wat een populaire fietsroute is.
Daarvoor stop ik al met mijn blokje, dus tijdens het herstellen kwam ik langs het fietspaadje, waar ik bij iedere herhaling op het zelfde tafereel stuitte.
Ik ga heus niet blokken rijden op een druk fietspad.