Trainen en corona.
Want, dan moet je er gedurende 0.2 secondes op 1m afstand langs ipv de heilige 1.5m? Hou je adem in (als je echt zo angstig bent), stel je niet aan, en stop met vingerwijzen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik begrijp niet eens over welke anderhalve meter @db87 het heeft. Die mensen die naast elkaar rijden? Die 's nachts tegen elkaar aanliggen en nu buiten anderhalve meter van elkaar zouden moeten blijven? Of bedoel je dat je er niet langs kunt?
Bij het passeren, als ik als fietser van de andere kant kom. Breedte van de weg vereist dat men achterelkaar gaat fietsen om tijdens het passeren de 1,5 meter in acht te nemen.
Laatst gewijzigd door db87 op 12 apr 2020 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Stel
Je
Niet
Aan
Je
Niet
Aan
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik gebruik het weggedeelte wat ze overlaten voor andere weggebruikers. Laten ze twee meter over, dan passeer ik met 1.5m tussenruimte, laten ze 1m over, dan passeer ik met 50cm tussenruimte. Maar goed, ik ben niet heel bang om het te krijgen door een inhaalmaneuvre. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is wanneer je in de 70 bent, en er komen tegenliggers aan die naast elkaar fietsen en maar een meter van de weg overlaten.
Het zou denk ik voor de irritatie die ontstaat wel het overwegen waard zijn om een tijdelijk verbod op naast elkaar fietsen in te voeren. Het is minder gezellig, maar we fietsen voor een frisse neus, niet voor de gezelligheid.
Als je in de 70 bent en je bent bang om corana te krijgen omdat je een fractie van een seconde op minder dan 1m50 langs tegemoetkomende fietsers moet rijden? Dan moet je lekker thuis blijven.
(mijn 70+ schoonpapa zeurt niet maar ging zojuist lekker op zijn racefietsie voor een tochtje in de zon.)
(mijn 70+ schoonpapa zeurt niet maar ging zojuist lekker op zijn racefietsie voor een tochtje in de zon.)
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
SJNAPÉ?
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?