[/quote]
Dank voor het delen van je ervaring, blijft lastig iets het comfort, is toch subjectief en ik heb ook geen Tarmac gekozen omdat hij zo lekker comfortabel is maar voor het racy gevoel.... blijft een lastige keuze, het zou eigenlijk mogelijk moeten zijn eens proef te rijden met wat wielen....
Dank je Dirk, blijft lastig te bepalen iets als "comfort" dat is toch ook erg persoonlijk...ddetaey schreef: ↑25 mar 2020 09:59
Moeilijk te zeggen voor mij.
1) Dit zijn mijn eerste carbon wielen, dus geen idee hoe deze zich verhouden tot andere wielen. Misschien kan ik hier iets meer over zeggen na enkele ritten met de CLX 32 wielen te hebben gereden
2) Ik rijd op een Roubaix met Future Shock.
Deze laatste filtert heel wat trillingen eruit, zelfs als ik de Future Shock helemaal 'dicht' draai, dempt hij nog een (klein) beetje, dus moeilijk in te schatten
(Wegens rug en nekklachten pas ik qua geometrie maar op 2 fietsen - de Specialized Roubaix en Trek Domane. Het volledig kunnen dichtdraaien van Future Shock was wel een vereiste van mij bij aankoop. In de praktijk merk je enkel klein verschil bij klimmen en (nog minder) bij dalen).
Dirk