Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Deze hardnekkige oplichter waarschuwt in zijn advertentie voor 'oplichters", nota bene!
Moet niet gekker worden...
En een nepper heeft ook een nep serienummer uiteraard.
1000% nep, deze "Pina". Zijn advertentie zegt met nadruk: géén replica
Wat een l*l.
https://link.marktplaats.nl/m1507014016
Zijn belachelijke reactie, stug volhouden:
...Het is GEEN imitatie. Doet U dit uit jaloezie misschien omdat U zich geen kwalitatieve fiets kan veroorloven ?? Triestig hoor......
Hij heeft nu de advertentie verwijderd en onder een andere naam opnieuw geplaatst. Onverbeterlijk deze oplichter...
Heb hem al een keer verteld en uitgelegd wat er allemaal niet klopt aan dit nepframe maar meneer noemt dit 'haatmail'...deze oplichter heeft echt een plaat voor z'n kop. Heeft blijkbaar nog nooit een echte Pinarello bekeken...
En gaat dan maar prat op het verifiëren van het nep serienummer, alsof dat van een nepper ineens een echte maakt.
Edit: hij heeft hem verwijderd en opnieuw geplaatst deze rasoplichter.
Heb de link aangepast.
Moet niet gekker worden...
En een nepper heeft ook een nep serienummer uiteraard.
1000% nep, deze "Pina". Zijn advertentie zegt met nadruk: géén replica
Wat een l*l.
https://link.marktplaats.nl/m1507014016
Zijn belachelijke reactie, stug volhouden:
...Het is GEEN imitatie. Doet U dit uit jaloezie misschien omdat U zich geen kwalitatieve fiets kan veroorloven ?? Triestig hoor......
Hij heeft nu de advertentie verwijderd en onder een andere naam opnieuw geplaatst. Onverbeterlijk deze oplichter...
Heb hem al een keer verteld en uitgelegd wat er allemaal niet klopt aan dit nepframe maar meneer noemt dit 'haatmail'...deze oplichter heeft echt een plaat voor z'n kop. Heeft blijkbaar nog nooit een echte Pinarello bekeken...
En gaat dan maar prat op het verifiëren van het nep serienummer, alsof dat van een nepper ineens een echte maakt.
Edit: hij heeft hem verwijderd en opnieuw geplaatst deze rasoplichter.
Heb de link aangepast.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 24 jan 2020 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Is al vaker aan de orde geweest en besproken in dit topic.
gezien op 2de hands
https://www.2dehands.be/a/fietsen-en-br ... ousPage=lr
ik ben geinteresseerd maar heb mijn twijfels of dit wel een originele is of fake is .. de prijs doet mij vermoeden dat het een fake zal zijn .. of ben ik mis ?
ik ben geinteresseerd maar heb mijn twijfels of dit wel een originele is of fake is .. de prijs doet mij vermoeden dat het een fake zal zijn .. of ben ik mis ?
ccc
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een C60 wordt volgens mij niet nagemaakt maar ik kan het helemaal mis hebben.
Edit na opmerking Mackers2:0, Een C60 wordt dus wel degelijk nagemaakt.
Er staat een telefoonnummer bij, doe even een belletje
In de tekst staat "1/1 versie", geen idee wat dit is.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 13 mar 2020 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Jaap Telder
- Forum-lid
Fake is 1:1.ccc schreef: ↑13 mar 2020 09:48 gezien op 2de hands
Dit is om vaag te doen over de fiets. Het zijn verkopers die eigenlijk niet openlijk willen zeggen dat het een nepfiets is en het verdoezelen door 1;1 te brallen.
Ik zie al gelijk aan de overgang/aansluiting voorvork naar frame dat het een nepper is.
En verkeerde vorm/maat onderkant balhoofd, moet 1"1/4 zijn is bij de fake 1" 1/2.
Achterderailleurkabel komt op de verkeerde plaats (intern) uit de liggende onderbuis. Een echte heeft de kabel buitenom, onderlangs.
ja 1:1 versie ; ik dacht dat dit misschien de versie was van de 1ste jaargang , gezien de C60 toch enkele jaren geproduceerd werd . Toch wel misleidend als je 't mij vraagt !
maar ik vermoedde zoal dat er iets niet klopte gezien de vraagprijs .
maar ik vermoedde zoal dat er iets niet klopte gezien de vraagprijs .
ccc
-
- Forum-lid
Heeft er iemand recente ervaringen met de verzendtijd van een frames of wielen uit China?
Ik overweeg een set van Light Bycicle. In de eerste plaats omdat het goede wielen zijn, maar ze bieden juist vanwege Corona deze maand ook gratis verzenden aan of tax prepaid shipping met 50% korting.
Echter op WW lees ik verhalen van mensen die half februari een bestelling hebben geplaatst en wielen nog niet binnen hebben (of zelfs nog in de wacht liggen in Hong Kong geloof ik), Dit ivm de beperkte vluchten uiteraard. Als mijn wielen daar ook op een enorme stapel komen te liggen en ik ze over 3 maanden te gemoed kan zien laat ik het denk ik schieten.. ben benieuwd..
Ik overweeg een set van Light Bycicle. In de eerste plaats omdat het goede wielen zijn, maar ze bieden juist vanwege Corona deze maand ook gratis verzenden aan of tax prepaid shipping met 50% korting.
Echter op WW lees ik verhalen van mensen die half februari een bestelling hebben geplaatst en wielen nog niet binnen hebben (of zelfs nog in de wacht liggen in Hong Kong geloof ik), Dit ivm de beperkte vluchten uiteraard. Als mijn wielen daar ook op een enorme stapel komen te liggen en ik ze over 3 maanden te gemoed kan zien laat ik het denk ik schieten.. ben benieuwd..
- Jaap Telder
- Forum-lid
Het is een originele Pinarello Quattro.Merrylegsie schreef: ↑14 apr 2020 22:40 Hallo, wie kan mij helpen: ik ben geïnteresseerd in deze fiets. Echter heb ik niet de kennis om te beoordelen of hij echt of nep is. Iemand hier die iets verdachts ziet?
Je geeft zelf al antwoord op je vraag. De productie heeft lang stilgestaan. Achterstanden moeten eerst weggewerkt worden. Vracht capaciteit via de lucht is beperkt.
Risico is er dus dat je even zal moeten wachten.