Wind Cycleworks
-
- Forum-lid
De afgelopen dagen heeft de fietsenmaker de onderdelen van het oude (opgelopen) frame overgezet op het nieuwe WiND-frame:
Het is zelfs nog gelukt een 180 mm crankset erbij te vinden. Frame was met opzet een cm hoger gemaakt om dit mogelijk te maken. Alleen nog maar een heel kort blokje om gefietst, maar de eerste indruk is dat het een hele strakke fiets is.
Lichtkabeltje naar achteren hangt er nog los bij omdat ik nog geen goede oplossing heb gevonden voor aansluiting op de naafdynamo.
Het is zelfs nog gelukt een 180 mm crankset erbij te vinden. Frame was met opzet een cm hoger gemaakt om dit mogelijk te maken. Alleen nog maar een heel kort blokje om gefietst, maar de eerste indruk is dat het een hele strakke fiets is.
Lichtkabeltje naar achteren hangt er nog los bij omdat ik nog geen goede oplossing heb gevonden voor aansluiting op de naafdynamo.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ziet er netjes uit zo!
(montage spatbord tegen zitbuis kan nog een extra spacertje hebben...)
.
.
.
Wielen zijn idd normale 28"
.
(montage spatbord tegen zitbuis kan nog een extra spacertje hebben...)
.
Excuseer, dat krijg je met al die XXL-klanten (aangepast op website).aloisvonesterhazy schreef: ↑04 mar 2020 14:41 ... ik ben wel groot maar niet meer dan twee meter ...
.
Ja. Frames worden standaard voorzien van een interne anti-roest coating na het poedercoaten.
.
Wielen zijn idd normale 28"
.
-
- Forum-lid
Het zijn hele normale 28 inch wielen. Mijn binnenbeenlengte is vrij groot t.o.v. mijn lengte, daardoor staat het zadel vrij hoog. En daarom ook de 180 mm cranks. En het is geen topfoto, er zit ook wat vertekening in.
Toen ik gisteren bij de fietsenmaker was zag ik een fiets met 36 inch wielen staan. Had ik nog nooit eerder in het echt gezien. Ik zei meteen dat het wel iets voor mij zou kunnen zijn
Onno's MTB: een tijdloze no-nonsense MTB met Rohloff Speedhub. Robuust en low-maintenance met metallic oranje poedercoat (inclusief een aantal spaken!).
Meer info en foto's op de website: https://windcycleworks.nl/post/61536559 ... ets-is-het
Meer info en foto's op de website: https://windcycleworks.nl/post/61536559 ... ets-is-het
-
- Forum-lid
Nice