Het grote Parijs - Roubaix 2011 topic
-
- Forum-lid
Volgens mij is Cancellara nu nog gemotiveerder dan een week geleden om deze versie van Parijs-Roubaix op zijn naam te schrijven.
1. Cancellara
2. Hushovd
3. Boom
4. Boonen
1. Cancellara
2. Hushovd
3. Boom
4. Boonen
IK denk dat Cancelara inderdaad de grote man zal zijn. Verder zal Boonen goed zijn. Volgens mij Boom, Langeveld ook dik in orde. Leukemans en Ballan. Felcha! Misschien Pozzato en Hushovd. Maar in welke volgorde! Dat mogen de heren zondag gaan uitmaken, liefst in een verpletterende wedstrijd.
Lavsson schreef:Hoe is Chavanel op de steentjes? Komt ie massa en macht te kort? Zo niet, dan is hij voor mij de te kloppen man.
Flecha outsider.
Chavanel is geloof ik al eens zesde geweest, de laatste keer toen Boonen won, drie quicksteppers in toptien, Boonen wijlands en Chavanel, volgorde weet ik niet meer.
Maar inderdaad, Chavanel heeft geen last van de dender!
edit; heb het effe opgezocht, Chavanel 8 en Weylandt 11( drie in top elf dus)
Chavanel staat niet op de (voorlopige) deelnemerslijst. Volgens mij rijdt ie ook AGR en LBL.
Edit, Chavanel staat dus WEL op de deelnemerslijst. Sorry.
paris-roubaix2011riderslist
Edit, Chavanel staat dus WEL op de deelnemerslijst. Sorry.
paris-roubaix2011riderslist
Volgens mij gaat er maar 1 man winnen:
Cancelarra.
was in RVV ook al uitgebreid de beste, maar verloor helaas van zichzelf:
http://www.depers.nl/sport/558554/Cance ... llara.html
Cancelarra.
was in RVV ook al uitgebreid de beste, maar verloor helaas van zichzelf:
http://www.depers.nl/sport/558554/Cance ... llara.html
Vandaag is morgen alweer gisteren
1. Flecha
2. Leukemans
3. Van Avermaet
De laatste onder voorbehoud dat hij deze koers naast goede benen ook zijn verstand meeneemt... :p
2. Leukemans
3. Van Avermaet
De laatste onder voorbehoud dat hij deze koers naast goede benen ook zijn verstand meeneemt... :p
"Het is een kwestie van perceptie: Als jij afdaalt terwijl ik klim, vlieg ik die berg op!"
Focus Cayo 3.0 2011
Focus Cayo 3.0 2011
Van Avermaet rijdt niet, die richt zich op de heuvelklassiekers.
Boasson Hagen moet ook weer overslaan, hij heeft vandaag 3 ribben gebroken bij een valpartij tegen een boom in de Scheldeprijs. Wat een drama voor deze jonge veelzijdige renner.
Boasson Hagen moet ook weer overslaan, hij heeft vandaag 3 ribben gebroken bij een valpartij tegen een boom in de Scheldeprijs. Wat een drama voor deze jonge veelzijdige renner.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.