Ben belg,of het nu men of mijn is,kan me geen bal schelen.Dit is dan ook het laatste wat ik nog ga posten.
Aan "scottpcg" nog veel plezier in het verbeteren van het taalgebruik,ieder zen(zijn)
pleziertjes natuurlijk..
Als franssprekende dacht ik toch wel goed VLAAMS te kennen maar blijkbaar is dat niet zo,sorry.
Gevoelloze voeten
Je kan je positie van de plaatjes toch gewoon overtekenen op de zool van je schoen met een potlood en ze dan eens op een andere positie zetten?
Ik heb 2 bikefits gehad.. Een goedkope en een dure met alles erop en eraan en geen 2 van de 2 heeft voor mij gewerkt.
Zelf proberen en wat opzoeken heeft het voor mij wel gedaan.
Ik heb 2 bikefits gehad.. Een goedkope en een dure met alles erop en eraan en geen 2 van de 2 heeft voor mij gewerkt.
Zelf proberen en wat opzoeken heeft het voor mij wel gedaan.
-
- Forum-lid
Bedankt voor de tips mensen. Dat een bikefit niet zaligmakend is heb ik ook ontdekt. Dat ze er veel geld voor vragen heb ik ook ontdekt. Maar ja, het wordt door zo'n beetje iedereen aanbevolen. Je leest het ook overal, laat een bikefit doen. Voor iemand die klachten heeft is het wellicht een uitkomst voor alle andere kan een goede fietsenmaker ook best een afstelling doen. Fine tuning is toch altijd nodig bikefit of niet. Ik heb het zelf voornamelijk laten doen om er achter te komen wel type frame en welke framemaat het beste bij mij past. Ik heb dan ook een dynamische fit laten doen. Maar ik dwaal af.
Ik ga aan de slag met jullie tips en ga een beetje experimenteren. Ik ga verschillende zooltjes uitproberen die ik toch al heb liggen en heb gelzooltjes besteld. Ik heb van een vriend een paar raceschoenen te leen zonder carbon zool, zodat ik daarmee eens kan proberen. Tevens heb ik nog even contact gehad met de bikefitter en die gaf als tip om een stukje vilt onder de voorvoet te plaatsen. Als dit allemaal niet helpt kan ik de schoenplaatjes verplaatsen. Dan ga ik wel eerst de huidige positie duidelijk markeren.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen, want wellicht heeft iemand anders met dezelfde klachten hier ook iets aan.
Ik ga aan de slag met jullie tips en ga een beetje experimenteren. Ik ga verschillende zooltjes uitproberen die ik toch al heb liggen en heb gelzooltjes besteld. Ik heb van een vriend een paar raceschoenen te leen zonder carbon zool, zodat ik daarmee eens kan proberen. Tevens heb ik nog even contact gehad met de bikefitter en die gaf als tip om een stukje vilt onder de voorvoet te plaatsen. Als dit allemaal niet helpt kan ik de schoenplaatjes verplaatsen. Dan ga ik wel eerst de huidige positie duidelijk markeren.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen, want wellicht heeft iemand anders met dezelfde klachten hier ook iets aan.