![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Mijn vraag is of het lekker schakelt met de derailleur/shifter combi.
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Het was inderdaad jouw fotoaloisvonesterhazy schreef: ↑23 apr 2020 11:38 Ik hoop dat je niet bent afgeschrikt door een foto van mijn fiets indertijd, best kans dat mijn matige fotografeerkwaliteiten de verhoudingen van de fiets geweld aan hebben gedaan
Ik heb niet de indruk dat de verhoudingen van de Fairlight Strael in de grootste maat erg afwijkend zijn; wel is het zo dat het in zijn categorie zo'n beetje het grootste frame is dat je kunt vinden. De Genesis frames zijn gewoon kleiner; als dat past is dat natuurlijk prima. Bedenk dat je bij Fairlight ook bij iedere framemaat de keuze hebt uit een diepe versie met relatief lage balhoofdbuis, en een meer relaxte versie (die had ik dus) met een veel langere balhoofdbuis.
Hoe groot ben je?aloisvonesterhazy schreef: ↑23 apr 2020 14:45 Ja, dat dacht ik al. Die is wel een beetje vertekend. En ik heb gewoon een lange zadelpen nodig, dat ligt niet aan het frame.
199 cm, 99 cm bbl.Drossie2 schreef: ↑23 apr 2020 16:42Hoe groot ben je?aloisvonesterhazy schreef: ↑23 apr 2020 14:45 Ja, dat dacht ik al. Die is wel een beetje vertekend. En ik heb gewoon een lange zadelpen nodig, dat ligt niet aan het frame.
In de 61r is het balhoofd 4cm korter. Dat zal al een heel ander zicht zijn.
Dan zal voor mij de 61r wel volstaan.aloisvonesterhazy schreef: ↑23 apr 2020 23:45199 cm, 99 cm bbl.Drossie2 schreef: ↑23 apr 2020 16:42Hoe groot ben je?aloisvonesterhazy schreef: ↑23 apr 2020 14:45 Ja, dat dacht ik al. Die is wel een beetje vertekend. En ik heb gewoon een lange zadelpen nodig, dat ligt niet aan het frame.
In de 61r is het balhoofd 4cm korter. Dat zal al een heel ander zicht zijn.