Vandaag gefietst 2020
leuk idee,... maar ik woon in Utrecht. Ik zie dat Assendelft 176 km heeft aan straatjes. Ik wil niet eens weten hoeveel km ik moet gaan fietsen om echt overal geweest te zijn
Live fast; die young. mijn blog
Toen ik 23 jaar geleden hier kwam wonen ben ik op 1 dag een keer door alle straten van het dorp gereden. Kleur je denk ik niet alles in (pre-Strava ) maar het viel mij smerig tegen hoe lang ik nog op de fiets zat.
Wel bij schoonouders koffie wezen drinken
Was ook een idee van........................iemand uit Assendelft (die club daar dan toch)
Handig als de maatregelen aangescherpt worden en je je eigen gemeente niet meer uit mag
Zo ook van die malle dingen als 1 klim heel vaak. Ooit een hele middag de Italiaanse Weg gedaan
Ik ben daar allemaal niet meer voor te porren maar prachtig als mensen het doen.
Zelf vandaag eerst naar Gouda, daar de Krimpernerwaard in.
Eerste een gewoon rondje en toen wat gravel opgezocht. Nog een lusje met gravel in de Lopikerwaard en langs de Hollandse Ijssel terug.
Prachtige strook onder Gouda die ieder links laat liggen.
En geen zorgen voor auto's
Op de terugweg richting Haastrecht de Tiendweg genomen
Heerlijk voor liefhebbers van gravel en natuur maar............je moet een paar keer van de fiets.
Zo en dan ga ik nu lekker tapas maken
Wel bij schoonouders koffie wezen drinken
Was ook een idee van........................iemand uit Assendelft (die club daar dan toch)
Handig als de maatregelen aangescherpt worden en je je eigen gemeente niet meer uit mag
Zo ook van die malle dingen als 1 klim heel vaak. Ooit een hele middag de Italiaanse Weg gedaan
Ik ben daar allemaal niet meer voor te porren maar prachtig als mensen het doen.
Zelf vandaag eerst naar Gouda, daar de Krimpernerwaard in.
Eerste een gewoon rondje en toen wat gravel opgezocht. Nog een lusje met gravel in de Lopikerwaard en langs de Hollandse Ijssel terug.
Prachtige strook onder Gouda die ieder links laat liggen.
En geen zorgen voor auto's
Op de terugweg richting Haastrecht de Tiendweg genomen
Heerlijk voor liefhebbers van gravel en natuur maar............je moet een paar keer van de fiets.
Zo en dan ga ik nu lekker tapas maken
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie foto! bijna zonde van die fiets en dat paaltje.
Less is bore
Rondje Rotterdam.
Regen bij vertrek maar de zon liet zich meermaals zien.
Een hele goede vriend heeft het zwaar en ben ik even gaan opvrolijken met een pret-pakket:
Eerst een rondje Rotte en toen via de Bergse Plas Rotterdam in
Als kind hier wat in bomen geklommen!
De lock-down zorgt wel dat er meer en meer wilde dieren de stad intrekken. Was bijna een wiel kwijt maar zelf even een tandje bijgezet......
Het zal nog even duren voor we dit weer gaan zien.
Achterkant voor wie dat interessant vindt. Je vindt het op de hoek Bergselaan/Bergsingel
Om de hoek had mijn opa een fietsenwinkel. Ik heb bedankt
Dat die fietsenwinkel dicht is blijft natuurlijk maar klein bier ten opzichte van een gesloten dierentuin.
Bizar gezicht!
Wel grappig hoeveel mensen even door het hek een foto komen maken van de flamingo's.
50km en een happy vriend.
Regen bij vertrek maar de zon liet zich meermaals zien.
Een hele goede vriend heeft het zwaar en ben ik even gaan opvrolijken met een pret-pakket:
Eerst een rondje Rotte en toen via de Bergse Plas Rotterdam in
Als kind hier wat in bomen geklommen!
De lock-down zorgt wel dat er meer en meer wilde dieren de stad intrekken. Was bijna een wiel kwijt maar zelf even een tandje bijgezet......
Het zal nog even duren voor we dit weer gaan zien.
Achterkant voor wie dat interessant vindt. Je vindt het op de hoek Bergselaan/Bergsingel
Om de hoek had mijn opa een fietsenwinkel. Ik heb bedankt
Dat die fietsenwinkel dicht is blijft natuurlijk maar klein bier ten opzichte van een gesloten dierentuin.
Bizar gezicht!
Wel grappig hoeveel mensen even door het hek een foto komen maken van de flamingo's.
50km en een happy vriend.