Je moet ergens beginnen.. bij 55- wel?
Maar je begrijp uitgangspunt, volgens de deskundige moeten we naar een groeps-immuniteit van 60 a 70%.
Prima lets go, des de eerder des te beter.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dit denk ik ook. Als je met een mondkapje naar de IKEA moet, wordt het fun gehalte toch wat lager (voor mij is fun gehalte daar sowieso laag, maar dat is een andere discussie).
interessant, de richtlijnen zijn wel verwarrend:nijkie schreef: ↑11 mei 2020 17:21 Weer een beetje licht aan de horizon voor de clubs.
https://www.ntfu.nl/home/nieuws/id/1153 ... ue8oAdaEkQ
Je mag een afwijkende mening hebben, heb ik ook nogal eens last van, maar je hebt nu, in mijn ogen, al vaak genoeg aangegeven dat de virologen er ook niets van af weten. Nee, ze weten nog niet zoveel over besmettingen en hoe lang je na een eerste besmetting immuun bent. Dat zal de tijd keren.
Die groepsimmuniteit werd 2 maanden geleden genoemd, maar daar is al lang vanaf gestapt. O ja, ook toen werd er al gezegd dat dat 40 000 tot 80 000 doden zou kosten. Er is geen geen enkele deskundige die daarom immuniteit wil nastreven.
Kun je dat onderbouwen?mao schreef: ↑11 mei 2020 15:52Ze willen toch groeps-immuniteit? zo lang deze er niet is blijft de virus steeds terug komen...
Dat is dan de ideale groep om het op te lopen, die hebben er de minste of geen last van.
Al zou er een tweede golfkomen onder deze groep komen dan heeft dit geen of in het uiterste geval een kleine belasting op de IC.
Nee, zij bepalen niks, die bevoegdheid hebben ze niet. De regels worden bepaald op basis van hun advies.Zij die alles (nog) moeten leren, bepalen nu wel de regels....De virologen die in 5 maanden tijd alles moeten leren van een nieuwe coronavirus variant,
Hebben “ze” gedaan, en al véél eerder ook. Alleen werd er toen nog niet geluisterd.En als zij nu in januari of februari al hadden gewaarschuwd dat we bv voldoende beschermende kleding in moesten slaan. Dan had ik nog wat vertrouwen in ze gehad.
Neen. Je hebt het over zo’n negen miljoen mensen. Als daarvan een miniem gedeelte van 0,05% ernstig ziek wordt, klap je dus alweer over de maximale zorgcapaciteit heen.[…] volgens de deskundige moeten we naar een groeps-immuniteit van 60 a 70%.
Prima lets go, des de eerder des te beter.