Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- thestudent
- Forum-lid HC
Lekkere titel van trouw. Eigenlijk gewoon schandalig. En dat noemt zich kwaliteitskrant.
Ik ga ook elke dag met de mtb op pad om te kijken hoe veel kleine beestjes ik kan doodrijden... aaah mis. Jammer zeg, ik weet niet hoor.... Dacht je dat een paard nooit niks vertrappeld op het ruiterpad? Maar het zullen die mtb'ers wel weer wezen.
Zo kan ik nog wel meer niet onderbouwde titels bedenken.
Hondenbezitter jaagt herten het bos uit...
Wandelaars werpen massaal plastic weg...
Heckrunderen slopen hek.
Ik ga ook elke dag met de mtb op pad om te kijken hoe veel kleine beestjes ik kan doodrijden... aaah mis. Jammer zeg, ik weet niet hoor.... Dacht je dat een paard nooit niks vertrappeld op het ruiterpad? Maar het zullen die mtb'ers wel weer wezen.
Zo kan ik nog wel meer niet onderbouwde titels bedenken.
Hondenbezitter jaagt herten het bos uit...
Wandelaars werpen massaal plastic weg...
Heckrunderen slopen hek.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Neemt niet weg dat hij nog steeds in overtreding is in Spanje en als de politie hem had gepakt zonder geldige verklaring had hem dat van 300€ tot 6.000€ kunnen kosten.
Ik zit al 61 dagen binnen met mijn kinderen en dit soort figuren zijn gewoon egoistisch bezig en juist "bekende" figuren dienen het voorbeeld te geven in de maatschappij.
Dikke vette minpunten voor deze beroeps eikel.
Oei, kunnen we deze niet omdraaien: bekende personen hebben geen voorbeeldfunctie en moeten vooral hun mening niet verkondigen?jsprbcn schreef: ↑12 mei 2020 09:37Neemt niet weg dat hij nog steeds in overtreding is in Spanje en als de politie hem had gepakt zonder geldige verklaring had hem dat van 300€ tot 6.000€ kunnen kosten.
Ik zit al 61 dagen binnen met mijn kinderen en dit soort figuren zijn gewoon egoistisch bezig en juist "bekende" figuren dienen het voorbeeld te geven in de maatschappij.
Dikke vette minpunten voor deze beroeps eikel.
Ik kijk maar weinig TV, maar die keren dat ik het doe, zit zo'n BN-er zijn mening te verkondigen over onderwerpen die volledig boven zijn of haar pet gaan. En ze denken nog echt dat ze ons er een plezier mee doen.......
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Dit verhaal doet me denken aan de 24uurs race van Rad-Am-Ring op de nurburgring vorig jaar. Daar gingen duizenden fietsers 24 lang de nurburgring over.Marcopfiets schreef: ↑11 mei 2020 14:57 Mountainbikers in de media: https://www.trouw.nl/duurzaamheid-natuu ... b0f9a811a/
Die route gaat door bos-achtig gebied, en op de een of andere manier lag die weg in de ochtend op sommige stukken helemaal bezaaid met karkassen van platgereden kikkers, hagedissen, muizen en onherkenbare stukjes.
Ik heb nog nooit zoiets gezien. En aan de start van de race was de weg gewoon leeg.
-
- Forum-lid HC
Ik krijg het idee dat de oplossing die wordt voorgesteld een win-win situatie is en waarom dat niet gebeurt, daar zou ik dan wel antwoord op willen.
Ik zit niet te wachten op mulle zandpaden met de MTB en ook niet als het nat is. Ik rijd veel liever over de bospaden en zo min mogelijk zand.
Dus volgens mij wordt iedereen blij van de oplossing
Ik zit niet te wachten op mulle zandpaden met de MTB en ook niet als het nat is. Ik rijd veel liever over de bospaden en zo min mogelijk zand.
Dus volgens mij wordt iedereen blij van de oplossing
Halverwege het verhaal staat dat een grondeigenaar nog niet mee wil werken met de alternatieve route.
Correct, maar dat betekend niet dat wij (ik met mijn gezin) de hele dag buiten zijn
Er zijn nog steeds heel veel mensen die zich niet aan de regels houden en toch in groepjes gaan sporten of wandelen (vooral jongeren 14-25 jaar hebben schijt aan deze regels) en ik heb geen zin in complicaties voor mijn gezin gezien dit nog niet over is.
Ik hou me hart vast voor aankomend weekend omdat we dan 2 weken verder zijn nadat individueel sporten werd toegestaan (dat weekend was ineens IEDEREEN sporter??) en er een mogelijke stijging in aantal besmettingen zichtbaar kan/zal zijn.
Mensen mogen naar buiten volgens een uren schema:
Individueel sporten: 6:00-10:00 & 20:00-23:00
60 plussers: 10:00-12:00
Kinderen: 12:00-19:00
Maar iemand van 65 jaar mag bijvoorbeeld niet s'ochtends gaan sporten, dan gaan wandelen en dan weer boodschappen doen. 1 keer naar buiten per dag binnen het gepaste tijdsraam.
Ik ben inmiddels 2 keer met de fiets s'ochtends om 6:00 weg geweest maar er zijn dan al redelijk veel fietsers op de weg en het zijn vooral MTB'ers die in groepjes/groepen gaan omdat die toch in de bossen terrecht komen met minder controle.
Het is wel lekker trainnen zo omdat ik nu de mensen wel voorbij moet fietsen tijdens een klim om zo de afstand te bewaren
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe wordt dat gecontroleerd?
Als 60+ er eerst lekker sporten, dan boodschappen doen en s'middags met de kleinkinderen naar buiten. Dat valt toch niet te controleren?
Less is bore
Jij zegt het.daniel1975 schreef: ↑12 mei 2020 10:55Hoe wordt dat gecontroleerd?
Als 60+ er eerst lekker sporten, dan boodschappen doen en s'middags met de kleinkinderen naar buiten. Dat valt toch niet te controleren?
Ze kunnen niet iedereen controleren uiteraard, maar controleren doen ze! En de Spaanse politie laat zoals bekend niet met zich sollen. In de lockdown situatie mocht je wel je hond uitlaten, dus hele flatgebouwen lieten dezelfde hond uit (arm beest!) om maar even buiten te kunnen komen. Dat werd ook snel de kop ingedrukt, moest je de papieren van de hond bij je hebben. De boetes als je gepakt wordt zijn dermate draconisch dat je het wel uit je hoofd laat.daniel1975 schreef: ↑12 mei 2020 10:55Hoe wordt dat gecontroleerd?