Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Oftewel je betaalt 250 euro voor een oude aluminium frame wat flink gebruikt is en waar de rest gewoon shit is. Hij is wel eerlijk...
Ik wil de reus wel eens zien die met dit 58 INCH frame gaat rijden......
Staat toch echt zo in de beschrijving.
Dogma F
Wat is hier zo gek aan?
Als je moest lachen om de prijs, het gaat om 50 paar remblokken. Voor 1 set was het idd prijzig geweest.
Dogma F
Bij futurum 11 per set. Bij deze bulk 14 per set. Nog steeds te duur.
- thestudent
- Forum-lid HC
https://link.marktplaats.nl/m1551690518
Niet raar om de advertentie of prijs an sich. Maar kan iemand me vertellen wat dit voor een crank is.
Niet raar om de advertentie of prijs an sich. Maar kan iemand me vertellen wat dit voor een crank is.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Lijkt op iets van Rotor Cranks.
Systeem bedoelt om het onderste en bovenste dode punt van de rotatie van je benen zo kort mogelijk te laten duren.
Ovale tandwielen zouden dat ook op lossen.
Recent was de conversatie met de nieuwe man bij Fiets dat er een uitgave komt met goedbedoelde maar mislukte innovaties. Deze past er prima in.
Systeem bedoelt om het onderste en bovenste dode punt van de rotatie van je benen zo kort mogelijk te laten duren.
Ovale tandwielen zouden dat ook op lossen.
Recent was de conversatie met de nieuwe man bij Fiets dat er een uitgave komt met goedbedoelde maar mislukte innovaties. Deze past er prima in.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- thestudent
- Forum-lid HC
Das toch gek. Meestal werden juist gazelles naar gios of colnago gespoten. Welke gek gaat er nou een gios naar een gazelle te spuiten....
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!