Wilier of Giant
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets,en heb al heel wat moois gezien.Maar ik wilgraag jullie mening over de Wilier la Tristiena en de Giant Defy advanced.Wilier is een alu frame en de Giant een full carbon.Er zijn nog welmeerder opties in deze prijs klasse,maar wil alleen een mening over deze 2 fietsen.
Wilier Izoard Centaur,VT340.
-
- Forum-lid
de giant, betere prijs-kwaliteit dan de wilier.
-
- Forum-lid
Inderdaad is de Giant qua prijs/kwaliteit naar mijn mening de beste keuze
Wat is prijs/kwaliteit en hoezeer hecht je daar belang bij. Mooier? Voor mij zeker de Wilier Tristiena. Zowel de zwarte als de witte uitvoering. Samen met een Veloce groep (chroom-uitvoering 2008) vind ik persoonlijk de Tristiena de mooiste Wilier uit het gamma. Was mijn eerste keuze in deze prijsklasse, maar door de "toen" lange levertijd zonder spijt toch voor een EM gekozen. Stiekum kijk ik nog wel eens naar...
Trouwens, mocht je nog geen outfit hebben, Wilier heeft een héééle mooie kledinglijn dat qua stijl precies past bij de Tristiena. Wbt keuze carbon/aluminium daar zijn de meningen ook over verdeeld. Succes en veel plezier met je eigen keuze.
Trouwens, mocht je nog geen outfit hebben, Wilier heeft een héééle mooie kledinglijn dat qua stijl precies past bij de Tristiena. Wbt keuze carbon/aluminium daar zijn de meningen ook over verdeeld. Succes en veel plezier met je eigen keuze.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Binkie4 schreef:Speelt emotie geen rol? Als ik zou moeten kiezen tussen een Taiwanees masasproduct en een Italiaan met een eeuw historie, dan weet ik het wel. Maar goed, de ratio soeelt dan even niet mee.
Een Italiaan die ook gewoon geboren is in China...
-
- Forum-lid
Een eigen fiets bolt altijd beter.