Hele lange levertijden BikeInn en TradeInn ed
Heb er afgelopen maand een derailleur pad besteld op zondag. Werd de woensdag erop bezorgd.
Daarna crankstel voor de MTB besteld. Ook binnen een week in huis.
Daarna crankstel voor de MTB besteld. Ook binnen een week in huis.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Meest recente bestelling: 21/10 besteld, 26/10 geleverd. Meestal staat de levertijd erbij op de site en klopt die ook. Zij leveren vanuit Gerona (Spanje). Retour sturen is kostbaar, dus beste zeker te weten dat je niet mogelijk retour wilt gaan sturen. Ik bestel er alleen omdat zij soms zaken hebben die ik niet ergens anders kan vinden.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb er in de loop van mei fietskleding besteld.
Werd relatief snel geleverd, duurde iets meer dan een week via Mondial Relay.
Tien de fiets riek na 1maal dragen al losliet onderaan de pijpen een mail gestuurd met foto's.
De broek dan gratis retour moeten sturen en de keuze gekregen voor een nieuwe broek of mijn aankoopbedrag volledig terug te krijgen.
Twee weken nadat ik de broek had teruggestuurd stond het geld terug op mijn rekening.
Mijn ervaring is dat het allemaal wat langer duurt dan bij Futurum/Mantel maar uiteindelijk wel in orde komt.
Werd relatief snel geleverd, duurde iets meer dan een week via Mondial Relay.
Tien de fiets riek na 1maal dragen al losliet onderaan de pijpen een mail gestuurd met foto's.
De broek dan gratis retour moeten sturen en de keuze gekregen voor een nieuwe broek of mijn aankoopbedrag volledig terug te krijgen.
Twee weken nadat ik de broek had teruggestuurd stond het geld terug op mijn rekening.
Mijn ervaring is dat het allemaal wat langer duurt dan bij Futurum/Mantel maar uiteindelijk wel in orde komt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend