Ervaring wim de vos
M'n zoon heeft het opgegeven bij de Vos. Na sinds vrijdag vruchteloos te hebben gemaild en gebeld. Jammer, want zijn prijs voor de gewenste fiets was erg aantrekkelijk.
Zou ik zelf wel gedaan hebben, wellicht. Voor hem is dit voldoende reden om geen vertrouwen te hebben. Snap ik dan ook wel weer.
Had ik gezien
Snap ik wel, de man is geen internet verkoper, staat met weinig personeel in de zaak terwijl er wel veel klanten binnen zijn.
Dan ga je geen “klantenservice” met telefoniste of iemand continue e-mails laten behandelen.
Bij hem worden de zaken in de zaak gedaan!
Dan ga je geen “klantenservice” met telefoniste of iemand continue e-mails laten behandelen.
Bij hem worden de zaken in de zaak gedaan!
Dat hoeft ook helemaal niet, die "telefoniste". Je kunt wel de mailtjes beantwoorden en bijv. periodes noemen waarbinnen je de telefoon opneemt. Dat is ook een vorm van service. Waarom wel "messenger" berichten beantwoorden en niet je mail? Ik heb geen ervaring maar dat is wat ik op dit forum lees.
Wat moet hij dan doen? De deur op slot met bordje erbij gesloten wegens belmomentje?
Hoeveel mailtjes denk je dat de man krijgt, heeft hij waarschijnlijk een dagtaak aan om te beantwoorden.
De berichten terug van hem op Messenger zijn meestal reacties op vragen van mensen.
Hij post een fotootje van een fiets met teksten als “nu voor scherpe prijs”
Dan sturen natuurlijk een aantal mensen de vraag hoeveel? Krijg je doorgaans een bericht van hem met 4 cijfers.
Heel simpel.
Vraag je meer, heb je ook in rood blauw zwart of kan er een ander zadel op of heb je maat huppeldepop blijft het of stil of een “kom maar naar de zaak”
(Eigen ervaring overigens)
En ik kan dat goed begrijpen.
Overigens zal het ook met de tijd van het jaar te maken hebben.
Op een druilerige woensdagmiddag in oktober zal je sneller bericht krijgen (ook weer eigen ervaring)
Hoeveel mailtjes denk je dat de man krijgt, heeft hij waarschijnlijk een dagtaak aan om te beantwoorden.
De berichten terug van hem op Messenger zijn meestal reacties op vragen van mensen.
Hij post een fotootje van een fiets met teksten als “nu voor scherpe prijs”
Dan sturen natuurlijk een aantal mensen de vraag hoeveel? Krijg je doorgaans een bericht van hem met 4 cijfers.
Heel simpel.
Vraag je meer, heb je ook in rood blauw zwart of kan er een ander zadel op of heb je maat huppeldepop blijft het of stil of een “kom maar naar de zaak”
(Eigen ervaring overigens)
En ik kan dat goed begrijpen.
Overigens zal het ook met de tijd van het jaar te maken hebben.
Op een druilerige woensdagmiddag in oktober zal je sneller bericht krijgen (ook weer eigen ervaring)
Het is lekker makkelijk afgeven op Wim de Vos. Maar hebben jullie de rijen bij bijv. 12go gezien?
Denk dat er veel fietsenmakers het ietwat druk hebben in deze dagen.
Als een fietsenmaker nu wel zeëen van tijd voor je heeft, dan zou ik me pas drukmaken
Denk dat er veel fietsenmakers het ietwat druk hebben in deze dagen.
Als een fietsenmaker nu wel zeëen van tijd voor je heeft, dan zou ik me pas drukmaken
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl