nieuwe bandjes
Ik heb achtereenvolgens met
Veloflex Master
Vredestein Fortezza senso superiore gereden
en nu pas 150 km met de Vittoria Corsa Graphene 2.0
Hoewel ik deze nog maar recent gebruik vind ik de Vittorias zeker het meeste grip hebben van de 3 . Je kan de bochten gewoon sneller aansnijden
De Veloflexen slijten bijzonder snel en waren het minst lekbestendig ( voor de Corsa Graphene is het nog te vroeg om lekbestendigheid te vergelijken)
Veloflex Master
Vredestein Fortezza senso superiore gereden
en nu pas 150 km met de Vittoria Corsa Graphene 2.0
Hoewel ik deze nog maar recent gebruik vind ik de Vittorias zeker het meeste grip hebben van de 3 . Je kan de bochten gewoon sneller aansnijden
De Veloflexen slijten bijzonder snel en waren het minst lekbestendig ( voor de Corsa Graphene is het nog te vroeg om lekbestendigheid te vergelijken)
In het verleden Conti GP4000s’en gereden. Maar sinds een tijd over op de normale Grand Prix. Deze banden hebben voor mijn gevoel net zo veel grip en zijn lekbestendiger en goedkoper. Enige nadeel is dat het karkas ietsjes minder soepel is, in combinatie met de dikkere anti leklaag geeft dat een paar watt meer rolweerstand.
- robbebopper
- Forum-lid HC
We zijn weer vertrokken..........
noepzor schreef: ↑17 mei 2020 21:59 In het verleden Conti GP4000s’en gereden. Maar sinds een tijd over op de normale Grand Prix. Deze banden hebben voor mijn gevoel net zo veel grip en zijn lekbestendiger en goedkoper. Enige nadeel is dat het karkas ietsjes minder soepel is, in combinatie met de dikkere anti leklaag geeft dat een paar watt meer rolweerstand.
Da's precies waarom ik al jaren bijna altijd op die dingen rij.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Vittoria Rubino Pro G2
Lekbestendig, goed weggedrag en duurzaam.
Al jaren mijn vaste keus.
Lekbestendig, goed weggedrag en duurzaam.
Al jaren mijn vaste keus.
Ondertussen liggen m'n gp's (de gewone dus) al een paar dagen op m'n velgen. Het verschil met de vorige 23mm banden is enorm (nu 25mm), voelen zachter aan ondanks genoeg druk (7bar) dus veel meer comfort!
Ik ben blij, laat die kilometers maat komen!
Ik ben blij, laat die kilometers maat komen!
Waarom niet 5,555556. Iedereen weet dat dit beter is.
Mooi dat het goed voelt. Weet je zeker dat het niet een beetje tussen de oren zit omdat je sowieso nieuwe bandjes hebt gemonteerd? Dat voelt altijd lekker. Uit testen van het Duitse blad Tour blijkt dat het extra comfort toch vooral moet komen van een lagere druk.
-
- Forum-lid
Kan iemand zeggen of je "gewone" draad
bandjes ook om een TLR velg kunt leggen als je rijdt met een biba of moet je dan ook echt TLR buitenbanden monteren ?
bandjes ook om een TLR velg kunt leggen als je rijdt met een biba of moet je dan ook echt TLR buitenbanden monteren ?