Garmin Edge 1030
Denk het ook....Profiel kiezen voor de training.
Reden: In profielen staat niet welke hardware, powermeter etc, je gebruikt dus de Garmin kan onmogelijk weten welke fiets je gebruikt.
Mooi zou zijn als je per profiel aangeeft welke fiets met mogelijke hardware, dan zou de herkenbaarheid per profiel mogelijk kunnen zijn, mits je hardware aan je fiets hebt waar hij dit kan van afleiden powermeter of elektronische schakeling...
YFood !!!
Zo dacht ik dus ook. Neemt de 1030 een smarttrainer waar, mag ie er van uitgaan dat je indoor traint.
Neemt de 1030 een quarq of speedsensor waar kan je stellen dat het over een fiets gaat en afhankelijk van welk serienummer hij ziet kan het nog om fiets A of B gaan.
Groetjes,
Bossi
Neemt de 1030 een quarq of speedsensor waar kan je stellen dat het over een fiets gaat en afhankelijk van welk serienummer hij ziet kan het nog om fiets A of B gaan.
Groetjes,
Bossi
De Garmin kan alleen maar connecten met de sensoren die aanwezig zijn op betreffende fiets.Mocht je op bijvoorbeeld 2 fietsen dezelfde powermeters hebben dan geef je de sensoren daarvan een eigen naam.Laatste redmiddel dat je de sensoren kan aan of uit schakelen.csteenbe schreef: ↑30 apr 2020 13:56Denk het ook....Profiel kiezen voor de training.
Reden: In profielen staat niet welke hardware, powermeter etc, je gebruikt dus de Garmin kan onmogelijk weten welke fiets je gebruikt.
Mooi zou zijn als je per profiel aangeeft welke fiets met mogelijke hardware, dan zou de herkenbaarheid per profiel mogelijk kunnen zijn, mits je hardware aan je fiets hebt waar hij dit kan van afleiden powermeter of elektronische schakeling...
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Beste,
Sinds kort geeft mijn 1030 alleen maar de basis kaart weer. Ondanks dat de overige kaarten ook zijn ingeschakeld. Als ik uitzoom naar 800 meter of meer begin ik de wegen te zien ....
Wat ik al gedaan heb:
De kaart opnieuw installeren met garmin express.
Kaarten apart uit gezet en weer aan
Harde reset
software reset (terug naar de fabrieksinstellingen).
Weet iemand de oplossing ? Zodat ik weer gedetailleerd mijn kaart kan zien ?
Sinds kort geeft mijn 1030 alleen maar de basis kaart weer. Ondanks dat de overige kaarten ook zijn ingeschakeld. Als ik uitzoom naar 800 meter of meer begin ik de wegen te zien ....
Wat ik al gedaan heb:
De kaart opnieuw installeren met garmin express.
Kaarten apart uit gezet en weer aan
Harde reset
software reset (terug naar de fabrieksinstellingen).
Weet iemand de oplossing ? Zodat ik weer gedetailleerd mijn kaart kan zien ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
@nijkie ja ik heb een osm kaart erbij gezet. Dan heb ik opeens een bruikbare kaart. Maar tis toch raar dat de garmin kaarten niet werken ... ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez
Nijkie bedoelt dat je even moet Googelen op JaVaWa. Je zult dan een programmaatje vinden waarmee je gemakkelijk kaarten kunt controleren.
Ook verplaatsen naar een SD-kaartje gaat met dat programma beter en sneller dan ;direct' via de Garmin.
Je kunt natuurlijk ook direct kijken op http://www.javawa.nl
En ja ... het zijn veelal oude programmatjes maar ze werken nog prima op een Windows 10 computer.
Ook verplaatsen naar een SD-kaartje gaat met dat programma beter en sneller dan ;direct' via de Garmin.
Je kunt natuurlijk ook direct kijken op http://www.javawa.nl
En ja ... het zijn veelal oude programmatjes maar ze werken nog prima op een Windows 10 computer.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018