Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
Ik krijg net op mijn elemnt nieuwe firmware gepushed. Versie WF48-7512. Staat nog niet bij de release notes....
Nu wel:
BOLT WB15-7512 - 22 May, 2020
Fixed: Missing speed and cadence data
https://support.wahoofitness.com/hc/en- ... re-Updates
BOLT WB15-7512 - 22 May, 2020
Fixed: Missing speed and cadence data
https://support.wahoofitness.com/hc/en- ... re-Updates
Ze zijn dus 10 dagen bezig geweest om de bugs, die ze met de vorige update geïntroduceerd hadden, weer te fixen
Houdt ze van de straat
De missing speed en cadance data komt bij mij ook wel eens dat ze niet weergegeven worden.
Meestal lost zich dat vanzelf op nadat ik de rit voor de 2e keer bekijk en dan zijn deze wel zichtbaar.
Vraag niet hoe het kan ..!
De missing speed en cadance data komt bij mij ook wel eens dat ze niet weergegeven worden.
Meestal lost zich dat vanzelf op nadat ik de rit voor de 2e keer bekijk en dan zijn deze wel zichtbaar.
Vraag niet hoe het kan ..!
...
-
- Forum-lid
GPX naar de app pushen werkt weer! lijkt dus opgelost.
Wat bedoel je met windrichting? De Bolt geeft op het kaartje wel een kompas.
Hijs de zeilen maatje! Dit is toch super handig? Hoort standaard functionaliteit te zijn
Maar als je om je heen kijkt kun je dat toch ook zien? Vlaggen, bomen, hoge gras, kleren aan de waslijn?
Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op je wahoo?
Wat heeft dat voor toegevoegde waarde op je wahoo?
Ik had bijna een Garmin Edge Explore gekocht, maar de laatste reacties in dat topic hebben me aan het twijfelen gebracht. Als alternatief kom ik nu bij de Bolt Stealth uit. Mijn horloge kan alles wat ik nodig heb, maar ik vind de navi te klein op +/- 1 inch. Ik zou hier de Bolt voor willen gebruiken. Navigatie is dus écht veruit het belangrijkste in mijn keuze. Maar is de Bolt een goede navigator?
Ik begrijp dat wanneer je verkeerd rijdt, of als er een weg afgesloten is, dat dit apparaat niet ideaal is, maar volgens mij kun je dan met je telefoon (die ik toch altijd bij me heb) een nieuwe route uitstippelen? Verder las ik dat je een abbo van Ride with GPS nodig hebt of "ergens" kaarten moet downloaden / aanschaffen voor je kunt navigeren. Klopt dit, of kun je out-of-the-box met wat GPX-bestanden ook navigeren?
Ik begrijp dat wanneer je verkeerd rijdt, of als er een weg afgesloten is, dat dit apparaat niet ideaal is, maar volgens mij kun je dan met je telefoon (die ik toch altijd bij me heb) een nieuwe route uitstippelen? Verder las ik dat je een abbo van Ride with GPS nodig hebt of "ergens" kaarten moet downloaden / aanschaffen voor je kunt navigeren. Klopt dit, of kun je out-of-the-box met wat GPX-bestanden ook navigeren?
Zonder aanwijzingen (lijntje volgen) kan gratis. Voor mij en vele met mij is dat perfect.