Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
Klopt op de 530 slechts 2, Wahoo Bolt tot wel 6 (maar dan wordt de kaart wel erg klein).
-
- Forum-lid
Op de Bolt heb je ook de mogelijkheid van turn by turn aanwijzingen naast de lijn op de kaart, afhankelijk van met welke tool je de route hebt gemaakt. Via Komoot en RWGPS werkt TBT in ieder geval wel. Ik vind het kaartje duidelijk zat, de turn by turn zet ik af.
Op YouTube staan zat filmpjes waar dit soort features wordt toegelicht, kijk daar eens om een goed idee te krijgen.
Jawel hoor 4 velden en zelfs meer zijn op de 530 mogelijk op de kaart met de slimme IQ app constructie wat Garmin heeft.Flipmoehoe schreef: ↑26 mei 2020 10:17 je kan op de kaart pagina ook nog 4 datavelden kwijt. weet niet of je dat belangrijk vind.
Volgens mij kan de 530 dat namelijk niet.
530 is van een nieuwere generatie fietscomputers en is een echt navigatie systeem dat is de Bolt niet.
Zag bij Futurum vandaag de 530 in de "aanbieding", https://www.futurumshop.nl/garmin-edge-530.phtml wist het wel!
Onderstaande afbeelding is overigens van een 830, qua scherm en IQ Apps identiek.
YFood !!!
Nogmaals wil ik een probleem met mijn Wahoo Element Bolt voorleggen. Ik stel voor elke rit live-tracking in. Na ongeveer 18 km stopt de live tracking ermee. Ik ben verder ook niet meer te volgen. Bij thuiskomst moet ik mijn Bolt uit- en inschakelen om de rit te kunnen synchroniseren. Herkent iemand dit probleem?
Ik krijg het niet opgelost en ook Wahoo Support komt niet met een oplossing.
Op het scherm van de Bolt zie ik tijdens de rit wel de juiste afstand.
Ik krijg het niet opgelost en ook Wahoo Support komt niet met een oplossing.
Op het scherm van de Bolt zie ik tijdens de rit wel de juiste afstand.
Ik heb dat ook sinds een week of drie! Ik heb voorlopig de live tracking maar uitgezet en geen sync probleem nu.
-
- Forum-lid
Ik heb gisteren de bolt gekocht maar wat ik niet zo goed begrijp is hoe ik een route kan genereren. Ik woon nu in, een voor mij, onbekende streek en had gehoopt dat ik mijn gewenste km's dat ik wil doen kon ingeven en dat er dan een rondje wordt gemaakt. In de avond wil ik snel eens op mijn fiets springen en 30km-40km doen. Ik had dan gekeken naar Komoot omdat hij daar rekening houdt met fietspaden en ondergrond maar ik kon enkel van A naar B, heb ik voor zoiets de premium versie nodig? Iemand wat tips? Bedankt!
Er is blijkbaar weer een nieuwe FW voor de Elemnt Bolt.
WB15-7697
Er zijn nog geen release notes beschikbaar momenteel op de pagina van Wahoo:
https://support.wahoofitness.com/hc/en- ... re-Updates
WB15-7697
Er zijn nog geen release notes beschikbaar momenteel op de pagina van Wahoo:
https://support.wahoofitness.com/hc/en- ... re-Updates
Gewoon de route maken in Strava.
Dan de elemnt app openen en daar zal je de aangemaakte route terugvinden bij "bekijk routes".
Die route kan je dan pushen naar je Bolt.
Wel eerst in je profiel strava koppelen met de elemnt app.
Dan de elemnt app openen en daar zal je de aangemaakte route terugvinden bij "bekijk routes".
Die route kan je dan pushen naar je Bolt.
Wel eerst in je profiel strava koppelen met de elemnt app.