Ga het hier toch maar eens proberen.
Ons zoontje wil graag een Selle italia team (de zwart met witte accenten) zadel op zijn cyclocrosser.
Hij is te koop in winkels maar hij wil hem zelf kopen en zoekt dus liever een 2de handse.
Is er iemand die er één over heeft of weet waar er één stof ligt te happen, het liefst een open model maar mag ook een dichte zijn?
https://hollandbikeshop.com/img/prod/se ... 55-0-l.jpg
Selle italia team zwart/wit
@marcelgtt. Ik heb het momenteel enorm druk maar ben niet in slaap gevallen hoor.(verbouwingen en gezondheidsdossier enz.)
Morgen informeer ik me over de verzendingskosten via telf. want via de website van UBS zou het €10 à 12 kunnen oplopen. Dit staat volgens mij niet in verhouding tot de waarde van het product.Foto's staan al op de harde schijf maar hoe het verder moet , moet ik ook nog uitvlooien. In ieder geval niet via dit forum want dat lukt me niet (ooit al eens geprobeerd) Misschien is er een mogelijkheid om via email deze klus te klaren, maar dit is voor morgen of overmorgen Mogelijk heb ik Uw locatie nodig(met postnummer) om de juiste tarifering te berekenen. Tot zo vlug mogelijk. groeten
ps. Via PB handelen we dan de eventuele verkoop (prijs) verder af.
Morgen informeer ik me over de verzendingskosten via telf. want via de website van UBS zou het €10 à 12 kunnen oplopen. Dit staat volgens mij niet in verhouding tot de waarde van het product.Foto's staan al op de harde schijf maar hoe het verder moet , moet ik ook nog uitvlooien. In ieder geval niet via dit forum want dat lukt me niet (ooit al eens geprobeerd) Misschien is er een mogelijkheid om via email deze klus te klaren, maar dit is voor morgen of overmorgen Mogelijk heb ik Uw locatie nodig(met postnummer) om de juiste tarifering te berekenen. Tot zo vlug mogelijk. groeten
ps. Via PB handelen we dan de eventuele verkoop (prijs) verder af.