Ik vond Michel wel relaxt alleen nam die een nieuwe fietsenmaker in dienst die vond ik niet zo relaxt.
Ja klopt Raas bikes, een keer wezen kijken maar ik vond die man niks uitstralen dat die verstand heeft van fietsen.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Ik vond Michel wel relaxt alleen nam die een nieuwe fietsenmaker in dienst die vond ik niet zo relaxt.
Het probleem is dat iedereen zich fietsenmaker mag noemen.anderson99 schreef: ↑29 mei 2020 14:02Ja klopt Raas bikes, een keer wezen kijken maar ik vond die man niks uitstralen dat die verstand heeft van fietsen.
Dat is indirect het gevolg van een een single brand store. Je kunt als verkoper vanalles vinden van een fiets maar je zult het ermee moeten doen aangezien je simpelweg geen beter passend / beter ontworpen alternatief van een concurrend merk aan kunt bieden. Gevolg is dat je (als je wil verkopen) elke klant binnen de productlijn moet/wilt laten slagen en daar zitten regelmatig gevallen bij die met iets anders beter geholpen zouden zijn.Voorburg....duur en durf eens iets negatiefs te zeggen over $pesh.....
Niet mijn winkel, was vroeger veel fijner.
Daar heb je misschien een beetje gelijk in, maar ik kom er ook al sinds vroeger en ben altijd best goed geholpen. Het is in ieder geval m.i. een betere zaak dan Bikelane in Leiden was.daniel1975 schreef: ↑29 mei 2020 21:09 Voorburg....duur en durf eens iets negatiefs te zeggen over $pesh.....
Niet mijn winkel, was vroeger veel fijner.