Chinese kledij
-
- Forum-lid
Moet je soms al die merken kennen voordat je iets uit China mag bestellen? Ik heb nog nooit van Endless gehoord en zou zelf ook niet uitgebreid gaan zoeken of het shirtje nu wel of niet namaak is..
Waarschijnlijk zou ik het origineel al veel te duur vinden :p
Ik heb hier ondertussen ook truitjes liggen die namaak blijken te zijn. Ik heb ze niet bewust besteld. Ik ken gewoon de merken niet.Flipmoehoe schreef: ↑13 aug 2019 19:41 Moet je soms al die merken kennen voordat je iets uit China mag bestellen? Ik heb nog nooit van Endless gehoord en zou zelf ook niet uitgebreid gaan zoeken of het shirtje nu wel of niet namaak is..
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
-
- Forum-lid
Boeit mij ook helemaal niets of ze echt of nep zijn. Als ik ze leuk vind ga ik echt niet googelen of ze misschien wel nep zijn.
Als het niet goed is, gaan we dit ook niet wegmoffelen. Ik ben normaal tevreden van Chinese truitjes, maar deze is echt huilen met de pet op.
Belachelijk slecht gestikt. De twee mouwen zijn ook net een andere tint.
Dispute gestart en intussen gelijk gekregen.
Belachelijk slecht gestikt. De twee mouwen zijn ook net een andere tint.
Dispute gestart en intussen gelijk gekregen.
-
- Forum-lid
Wat ik me afvraag of iemand als eens een goede gabba imitatie of een shirt wat er op lijkt heeft gekocht. Dus waterafstotend,redelijk dik en goed rekbaar.
-
- Forum-lid
Ben ik ook wel benieuwd naar, van Spexcel zie ik zo nog niet iets wat erop lijkt.statusquooh schreef: ↑09 sep 2019 21:11 Wat ik me afvraag of iemand als eens een goede gabba imitatie of een shirt wat er op lijkt heeft gekocht. Dus waterafstotend,redelijk dik en goed rekbaar.
Ik kwam deze vandaag tegen : https://nl.aliexpress.com/item/32961815 ... 7f9074a2b7statusquooh schreef: ↑09 sep 2019 21:11 Wat ik me afvraag of iemand als eens een goede gabba imitatie of een shirt wat er op lijkt heeft gekocht. Dus waterafstotend,redelijk dik en goed rekbaar.
Ik heb armstukken en koersbroeken van bij Alie die tegen behoorlijk wat regen kunnen. Het materiaal is dik, maar ademt minder goed. Met als gevolg dat je een beetje klam aanvoelt als je het afdoet. Maar je wordt wel nooit zo nat als met een doorregende broek/armstuk. Dus al bij al wel goed materiaal, zeker voor de prijs.
Broek : https://nl.aliexpress.com/item/32830043 ... 4c4diOIP4B
Armstukken : https://nl.aliexpress.com/item/32868204 ... 4c4diOIP4B
Nog steeds tevreden over de custom shirts?Maruss schreef: ↑03 mei 2019 09:552 jaar geleden bij bovenstaande link 2 shirtjes en een jas besteld. Ik gebruik ze nog steeds, dus kwaliteit is prima.De Tukker schreef: ↑30 apr 2019 19:34Hoezo geen custom kledij?
https://nl.aliexpress.com/item/Custom-M ... 2e0e1pXufo
Heb overigens geen idee van de kwaliteit en de communicatie.
Bestel proces ging eigenlijk best vlot. Kleuren waren goed. Ze misten wat subtiliteiten in het design, maar ze hadden me een voorbeeld gestuurd en daar heb ik niet goed op gelet of het er in verwerkt was. Dus kan ik niet klagen.
Maar zoals Hayes aangeeft iets dikkere shirtjes: prima voor Nederlands weer eigenlijk.
Er zijn ook anderen partijen die meer keuze hebben in gebruikte stoffen.
Volgens mij doet/deed Spexcel ook custom shirts.
Iemand nog recent custom shirts laten maken?
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Ik heb deze week nog een truitje ontvangen. Ik heb deze keer voor een lastige karwei gezorgd, maar ze hebben het met verve gedaan. En ja, ik hoor al de kritiek dat sommigen het niet mooi zullen vinden, of dat ze daar niet mee willen fietsen. In mijn kennissenkring zijn ze dat al lang gewoon, en vinden ze het zelfs abnormaal als ik een andere trui draag. En neen, in het dagelijkse leven draag ik nooit een Iron Maiden t-shirt.
Van de achterkant moet ik nog een nieuwe foto nemen, want nu lijkt het alsof de tekening niet mooi staat t.h.v. de achterzakken. Door de elastiek trekt alles wat tegen. Als ik de trui draag, spant dat veel beter op, en komt alles goed tot zijn recht.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Geweldig! Niet perse qua stijl of muziekkeuze maar het feit dat je niet in het zoveelste standaard Lidl, B-twin of ploegshirt rondkoerst
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind