Ik geloof dat BBB staat voor Bikeparts By Bikers....
Ik heb er de nodige spullen van op mijn mtb, zadelpen, zadel, stuurpen
bidonhouder, fijn spul zou ik zggen. Uiteraard is er beter, lichter, duurder te krijgen.
accessoires
-
- Forum-lid
Theory may inform, but practice convinces...
oke, ik geloof dat men het wel ongeveer eens is wat betreft de prijs-kwaliteit, uitstraling etc. van BBB.
Zijn er ook mensen met een absolute voorkeur voor een ander merk? zo ja welke en waarom?
Zijn er ook mensen met een absolute voorkeur voor een ander merk? zo ja welke en waarom?
Orbea op de weg en Cube in de modder....
Flabbergast schreef:Ik geloof dat BBB staat voor Bikeparts By Bikers....
Nu is dat de afkorting idd, vroeger was dat:
Bill's Bikes Babes wat ong de meest kansloze merknaam ooit was. Het nieuwe alternatief is nu ook niet echt pakkend.
-
- Forum-lid HC
inferno schreef:oke, ik geloof dat men het wel ongeveer eens is wat betreft de prijs-kwaliteit, uitstraling etc. van BBB.
Wat wil je nu? Iets moois (meestal duur), of een goede prijs kwaliteit (meestal saai)
japie carbon schreef:inferno schreef:oke, ik geloof dat men het wel ongeveer eens is wat betreft de prijs-kwaliteit, uitstraling etc. van BBB.
Wat wil je nu? Iets moois (meestal duur), of een goede prijs kwaliteit (meestal saai)
Ik wil graag weten welke merken de voorkeur hebben bij mensen...
Niet iedereen vind de duurste ook de mooiste.
Ik merk dat je niet 'duur' of 'saai' typt maar 'MEESTAL duur' en 'MEESTAL saai". Hieruit leid ik af dat er uitzonderingen zijn. En die uitzonderingen zijn nou juist de reden van dit topic.
Orbea op de weg en Cube in de modder....
-
- Forum-lid HC
En die uitzonderingen zijn nu juist bij iedereen anders.