Giant
Die giant ridesense sensor werkt die nog een beetje lekker? Ik zie op mijn propel wel 2 afdekplaatkes maar geen behuizing van plastic om de sensor in te klikken. Wie weet of de sensor gemonteerd kan worden op de nieuwe propel of is er inmiddels iets beter beschikbaar? De cadans sensor optie leek me wel interessant!
Zo hoort een Propel er uit te zien (als de kabels aan de stuurpen afgewerkt zijn natuurlijk).
Ik heb de moeite niet gedaan voor de ridesense op mijn Giant want dan moet je weer een magneet aan de spaken hangen. De speedsensor van Garmin/Wahoo om de naaf ziet er beter uit (cadans komt al uit mijn vermogenmeter)
Ik heb de moeite niet gedaan voor de ridesense op mijn Giant want dan moet je weer een magneet aan de spaken hangen. De speedsensor van Garmin/Wahoo om de naaf ziet er beter uit (cadans komt al uit mijn vermogenmeter)
Erg mooie fiets, Hoop binnenkort ook een testrit te kunnen maken op een Propel,
Ik heb het zadel inderdaad meer naar het midden verplaatst. Had idee dat mn zadel nog te hoog stond omdat ik net niet genoeg kracht kon zetten bij het trappen als het ware werdt gelimiteerd. Ook leek het stuur een stuk gevoeliger bij het staan in de trappers. Met het zadel
Wat naar voren kwam dit allemaal in balans. Tochtje van 60km gedaan met vriendin had idee dat ie zo wel echt lekker fietst
weet iemand wanneer de nieuwe modellen worden aangekondigd?
ik wil een gravelracer kopen, twijfel tussen een alu trek checkpoint (met grx) en een giant revolt van carbon.
ben namelijk benieuwd wat de instap carbon Revolt gaat kosten, en of hij ook grx afmontage zal hebben.
ik wil een gravelracer kopen, twijfel tussen een alu trek checkpoint (met grx) en een giant revolt van carbon.
ben namelijk benieuwd wat de instap carbon Revolt gaat kosten, en of hij ook grx afmontage zal hebben.
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
Hier ben ik ook wel benieuwd naarJordansz schreef: ↑03 jun 2020 14:30 Die giant ridesense sensor werkt die nog een beetje lekker? Ik zie op mijn propel wel 2 afdekplaatkes maar geen behuizing van plastic om de sensor in te klikken. Wie weet of de sensor gemonteerd kan worden op de nieuwe propel of is er inmiddels iets beter beschikbaar? De cadans sensor optie leek me wel interessant!
#willeniskunnen, de podcast van en voor talentbeperkte athleten!
Check willeniskunnen.cc!
Check willeniskunnen.cc!