Scott
Nee , hoezo ? Ik ben juist iemand die graag spullen uittest, er een tijdje mee rij en dan weer iets anders neem. Waar het vandaan komt interesseert me niet zo veel. Om een indruk te geven waar ik de laatste jaren mee gereden heb ( bijna allemaal tube wielen trouwens )
* Lightweight Gen2 - Shimano Dura Ace C50 - C35 - C24 - Cole T38 - Campagnolo Bora One ( smalle versie ) - Campagnolo Bora Ultra 50 - Fulcrum racing speed - Fast Forward F4R - Mavic Cosmic Ultimate - Zipp 404.
En dan nu de carbon clincher wielen :
* Reynolds Strike - Zipp 202 - Zipp 404
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Zipp heeft net nieuwe Firecrest 303 uit. 25mm binnenbreedte, 40mm hoog, 1355gr!rene schreef: ↑04 jun 2020 09:39 Ik orienteer voor semi hoog. Geen 55 of 60mm maar eerder 30-max 45mm. Ik lees goede verhalen over Hunt wielen een hebben met de Hunt 30 Carbon Aero een heel erg mooie wielsetje wat ook redelijk licht is. Caden wheels zijn ook erg fraai , maar ik heb nog even de tijd en de keuze is reuze.
p.s. het moet wel licht zijn dus < 1500 gram/set.
-
- Forum-lid HC
Wil je dat frame kopen?? Want volgens mij gaat dat nogal moeilijk worden, volgens mij is die bijna niet meer los te koop.
* Bijna niet meer, is nog altijd wel. En ik heb geen haast, misschien wacht ik wel op de 2021 kleuren. Het losse frame is sowieso interessant omdat ik dan mijn eTap over kan zetten incl. Quarq.japiecarbon schreef: ↑04 jun 2020 13:41 Wil je dat frame kopen?? Want volgens mij gaat dat nogal moeilijk worden, volgens mij is die bijna niet meer los te koop.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
René kijk eens hier https://www.lightbicycle.com/700C-tubel ... bikes.htmlrene schreef: ↑04 jun 2020 10:12Nee , hoezo ? Ik ben juist iemand die graag spullen uittest, er een tijdje mee rij en dan weer iets anders neem. Waar het vandaan komt interesseert me niet zo veel. Om een indruk te geven waar ik de laatste jaren mee gereden heb ( bijna allemaal tube wielen trouwens )
* Lightweight Gen2 - Shimano Dura Ace C50 - C35 - C24 - Cole T38 - Campagnolo Bora One ( smalle versie ) - Campagnolo Bora Ultra 50 - Fulcrum racing speed - Fast Forward F4R - Mavic Cosmic Ultimate - Zipp 404.
En dan nu de carbon clincher wielen :
* Reynolds Strike - Zipp 202 - Zipp 404
Ik heb zelf al 2x alleen velgen gekocht perfecte kwaliteit.
Diverse Nederlandse wielbouwers gebruiken ook deze velgen.
Ze hebben nu ook complete wielsets met diverse mogelijkheden qua naaf.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.