1 groter, 55!
Bianchi
-
- Forum-lid
Hoe sterk is de eenzame fietser
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij is prachtig, maar waarom lijkt het alsof de zadelpen andersom is gemonteerd? Dat kan toch haast niet?
Zie foto hier onder, die zadelbevestiging is veel logischer.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had die (triathlon) setback zadelpen toen ik hem kocht maar ik heb die geruild na een bikefit tegen de vorige non-setback versie bij mijn LBS om 2 redenen:
1) De setback zadelpen was niet nodig met mijn uiteindelijke zit op de fiets
2) Ik vind dat setback sprietje echt niet mooi eigenlijk
Ik zit met een probleem.
Ik wou mijn stuur van mijn infinito cv 2020 di2 upgraden naar de vision metron.Mijn junctionkabels die aan de zijkant in mijn origineel stuur zit,is een gat voorzien om deze daar door te leiden.Maar bij de vision heb ik dit niet.Nu moet ik door de bocht gaan maar kom altijd vast te zitten.Hoe moet ik dit oplossen?
Ik wou mijn stuur van mijn infinito cv 2020 di2 upgraden naar de vision metron.Mijn junctionkabels die aan de zijkant in mijn origineel stuur zit,is een gat voorzien om deze daar door te leiden.Maar bij de vision heb ik dit niet.Nu moet ik door de bocht gaan maar kom altijd vast te zitten.Hoe moet ik dit oplossen?
Wat kost dit in deze opstelling met korting? Erg mooie fiets , de wielen staan hem ook goed zoMaurice383 schreef: ↑30 mei 2020 10:01 In januari besteld en nu eindelijk geleverd, mijn nieuwe Bianchi Oltre XR4 disc. 1e ritjes zijn gereden en dat rijdt natuurlijk super.