Gios Compact upgrade
-
- Forum-lid
Erg mooi geworden Mathieu! Verrassend goede mix van moderne wielen met klassieke banden en frame; schitterend. Veel plezier er mee!
Thanks gasten!
Ik zal de komende tijd nog wel wat detailfotootjes plaatsen. Ik vind met name alle lugs te gek. Ik bedoel, zelfs de staande achtervork is gelugd.
Trouwens, als er iemand nog een Gios bidon en bidonhouder heeft rondslingeren, houd ik me aanbevolen.
Ik zal de komende tijd nog wel wat detailfotootjes plaatsen. Ik vind met name alle lugs te gek. Ik bedoel, zelfs de staande achtervork is gelugd.
Trouwens, als er iemand nog een Gios bidon en bidonhouder heeft rondslingeren, houd ik me aanbevolen.
Gaan met die banaan!
V E R Y N I C E !
Mijn fiets zal op een dergelijke manier afgemonteerd worden.
Alu Chorus 10 speed en die bandjes
Polished zadelpen en een witte regal en je het een nog toffere fiets dan nu.
Zijn die bandjes nog ergens te koop? Ik heb namelijk een waar gevecht geleverd om Veloflex Pavés om Eurussen te leggen.
Mijn fiets zal op een dergelijke manier afgemonteerd worden.
Alu Chorus 10 speed en die bandjes
Polished zadelpen en een witte regal en je het een nog toffere fiets dan nu.
Zijn die bandjes nog ergens te koop? Ik heb namelijk een waar gevecht geleverd om Veloflex Pavés om Eurussen te leggen.
-
- Forum-lid
Tis altijd raak met banden en Campa wielen, elke band eventjes oprekken om een paal oid. Daarna monteren, of insmeren met een soort zeepje van Schwalbe (net als autobanden).
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Master B schreef: Polished zadelpen en een witte regal en je het een nog toffere fiets dan nu.
Ik heb nog een oude Chorus Aero zadelpen liggen, maar die is erg beschadigd. Ben ik al mee begonnen te polijsten, maar het wil niet echt. Witte Regal ga ik niet aan beginnen. Heeft even genoeg geld gekost. :-S
Gaan met die banaan!