Euh.... Kattenleer? wtf broeder... Nooit van gehoord.
Is dit nog veilig?
Ik had zelf laatste een gat in een buitenband. Plakker achter en via de korste weg naar huis en in de vuilnisbak met dat ding.
Ik ben groot voorstander om dingen pas te vervangen als ze echt versleten zijn, maar met deze band doorrijden is gewoon niet slim.
Hoe vaak gebeurd het nu dat je een buitenband moet weggooien omdat er een gat in zit?
Als dat regelmatig gebeurd wordt het toch tijd voor een brilletje.
Ik ben groot voorstander om dingen pas te vervangen als ze echt versleten zijn, maar met deze band doorrijden is gewoon niet slim.
Hoe vaak gebeurd het nu dat je een buitenband moet weggooien omdat er een gat in zit?
Gastheerg schreef: ↑21 jun 2020 11:32 Ik had zelf laatste een gat in een buitenband. Plakker achter en via de korste weg naar huis en in de vuilnisbak met dat ding.
Campagnolo Ultra Dork
Ja, dat maken ze van katten die buitenbanden kapot krabben. Vrij zeldzaam spul. Toen ik mijn huiskat vertelde wat ik ervoor betaald hebt moest ze wel even achter haar oor krabben.