Mooi dat het zo goed bevalt Maar is er een reden dat het stuur zo gekanteld is? Anders zou ik hem wat meer omhoog zetten, waarschijnlijk moeten je shifters dan wat naar beneden. Voor een voorbeeld, zie de foto direct na jouw post.NatteKrant schreef: ↑27 mei 2020 11:20 Ik doe ook eens mee. In oktober vorig jaar gekocht. Het is mijn eerste racefiets en ben totaal verslingerd geraakt. Vandaag ga ik hem maar eens even een goede wasbeurt geven; welverdiend na de eerste 1.000 km zonder enig probleem.
Cube Attain Race 2017
foto van je fiets
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
-
- Forum-lid
De reden is dat de verkoper zijn stuur zo had staan. Moet inderdaad aangepast worden. Wil ik laten doen door de FM. Een geplande onderhoudsbeurt is echter niet doorgegaan, omdat mijn vakantie wegens corona niet doorging en ik mijn fiets niet wil missen Begin juli ga ik alsnog even weg en breng ik mijn fiets voor een beurt en vraag ik dit aan te passen.bluebird schreef: ↑15 jun 2020 14:25Mooi dat het zo goed bevalt Maar is er een reden dat het stuur zo gekanteld is? Anders zou ik hem wat meer omhoog zetten, waarschijnlijk moeten je shifters dan wat naar beneden. Voor een voorbeeld, zie de foto direct na jouw post.NatteKrant schreef: ↑27 mei 2020 11:20 Ik doe ook eens mee. In oktober vorig jaar gekocht. Het is mijn eerste racefiets en ben totaal verslingerd geraakt. Vandaag ga ik hem maar eens even een goede wasbeurt geven; welverdiend na de eerste 1.000 km zonder enig probleem.
Cube Attain Race 2017
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mogelijk dat het stuur ook bij de eerste eigenaar gewoon gekanteld is door in een put te rijden en dat de grepen gewoon goed staan.NatteKrant schreef: ↑15 jun 2020 16:25 ............Moet inderdaad aangepast worden. Wil ik laten doen door de FM. ............
Je kan alvast je stuur en beetje kantelen, als dan je remgrepen ook moeten aangepast worden kan je dat, als je je zelf niet vertrouwt, alsnog laten doen.
Gewoon de 4 boutjes van je "faceplate" even loszetten, stuur een beetje kantelen, zien dat het mooi in het midden blijft en boutjes terug vastzetten.
Dat kan je zelfs met 2 linkerhanden.
Succes
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Maar even 2 pic's van mijn nieuwe aanwinst: Scott Addict RC20. Tov origineel in ieder geval 50mm hoge velgen, iets meer comfort zadel
In het "wild" vanmorgen
In het "wild" vanmorgen
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
@Douglas: Qua snelheid doet Force niet onder voor Red. De Red die ik op mijn EVO had was van de eerste generatie. Het doekje kwam van de rol (komen bij de Action vandaan).
@SqueeZer: Standaard zaten er lage wielen met skinnwal vbandjes op, maar ik vind dat persoonlijk helemaal niets. Dus bewuste keuze om op de zwarte velgen ook zwarte bandjes te gaan.
Framebescherming idd naar iets mooiers kijken.
Zit nog te twijfelen of ik naar net zadeltasje ga voor wat proviand bij langere tochten of idd het tasje
@SqueeZer: Standaard zaten er lage wielen met skinnwal vbandjes op, maar ik vind dat persoonlijk helemaal niets. Dus bewuste keuze om op de zwarte velgen ook zwarte bandjes te gaan.
Framebescherming idd naar iets mooiers kijken.
Zit nog te twijfelen of ik naar net zadeltasje ga voor wat proviand bij langere tochten of idd het tasje
Fred, ik heb ooit een rol gekocht op ali waar ik mijn hele auto zowat mee kan afplakken. Als je wat maten doorgeeft, stuur ik je wel een stuk in een envelop. Het is blank en doorzichtig. Op mijn titanium frame zie je er niets van.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Dank je voor aanbod, ik heb zelf aantal vellen blank folie. Maar dit was zaterdagavond kwestie "even iets ter bescherming" er op doen.
Had niet eens gedacht aan folie, kan je nagaan................
Had niet eens gedacht aan folie, kan je nagaan................