Nou dan vind je dat maar. Ik impliceer er niets mee maar jij kunt je weer het heertje voelen.
Bike Life Roden in de hens.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Nou, een topic openen, in je startpost 'Wel heel toevallig allemaal.' typen en dan vervolgens zeggen dat je er niets mee impliceert Misschien toch zelf even je tekst een beetje aanpassen? Als je er dan toch niets mee wilt implicerenMarcopfiets schreef: ↑20 jun 2020 02:33 Nou dan vind je dat maar. Ik impliceer er niets mee maar jij kunt je weer het heertje voelen.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Ik zie daar geen reden toe.
Haha wauw.Marcopfiets schreef: ↑20 jun 2020 02:33
Nou dan vind je dat maar. Ik impliceer er niets mee maar jij kunt je weer het heertje voelen.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
"In de brand uit de brand"!
Meestal schiet je hier niets mee op en wordt je er al zeker niet beter van.
Dus dat gezegde gaat niet meer op.
De verzekeraars weten altijd wel iets te vinden, lees verzinnen, waarover ze jaren kunnen soebatten.
My 2cts.
Meestal schiet je hier niets mee op en wordt je er al zeker niet beter van.
Dus dat gezegde gaat niet meer op.
De verzekeraars weten altijd wel iets te vinden, lees verzinnen, waarover ze jaren kunnen soebatten.
My 2cts.
...
-
- Forum-lid
Insinueer je nu dat je oorspronkelijk insinuatie geen insinuatie was? Of dat je insinuatie terecht was?
Overigens insinueer ik daarmee niet dat je meer weet van die brand....
- Marcopfiets
- Forum-lid
toe·val (het; o) 1niet te voorspellen geval. Ik heb het ook nog over een geluk bij een ongeluk... het zegt meer over de figuren die dit verkeerd wensen te interpreteren dan over mij.
-
- Forum-lid
Ook uit Van Dale:
con·text (de; m)
samenhang: het woord ontleent zijn betekenis aan de context aan het overige deel van de zin
con·text (de; m)
samenhang: het woord ontleent zijn betekenis aan de context aan het overige deel van de zin
- Marcopfiets
- Forum-lid
Zo kunnen we door blijven gaan
zei·kerd (de; m,v; meervoud: zeikerds) 1(informeel) zeurkous
zei·kerd (de; m,v; meervoud: zeikerds) 1(informeel) zeurkous
Doe maar een slotje. Niet vanwege het gekibbel over de inhoud van Van Dale maar over de startpost. Dat die gedachte door je hoofd gaat is menselijk maar ongefundeerd dit soort impliciete dingen in een post op een forum zetten, is niet heel aangenaam. Als datgeen wat jij impliceert waar blijkt, gerust posten,
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.