Colnago
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Alles wat afwijkt van matzwart met zwart vind ik een verbetering. Hemelvaartsdag gefietst met wat vrienden, 2 nieuwe fietsen, zwart met zwart, wanneer gaat dit modeverschijnsel voorbij........🥱
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Beste Fietsers,
Na een aantal lelijke valpartijen met mijn Colnago wil ik mijn fiets verzekeren tegen toekomstige schade. Nu heb ik echter het frame nummer nodig van de Colago CLX. Het enige nummer dat ik kan vinden zit onder de trapas, maar is een QR-sticker, met een XS#### nummer, zie hieronder. Weet iemand toevallig of het framenummer niet ergens is ingestempeld in het frame?
Alvast dank!
(fiets moet idd schoon worden gemaakt)
Na een aantal lelijke valpartijen met mijn Colnago wil ik mijn fiets verzekeren tegen toekomstige schade. Nu heb ik echter het frame nummer nodig van de Colago CLX. Het enige nummer dat ik kan vinden zit onder de trapas, maar is een QR-sticker, met een XS#### nummer, zie hieronder. Weet iemand toevallig of het framenummer niet ergens is ingestempeld in het frame?
Alvast dank!
(fiets moet idd schoon worden gemaakt)
-
- Forum-lid
Beste Colnago liefhebbers,
Ik heb 4 weken geleden besloten om mijn droomfiets aan te schaffen: C64! Kleur is PJWI! Nu twijfel ik enkel nog over de afmontage. Op dit moment ga ik voor Chorus maar is het de meerprijs waard om toch voor Record te gaan? P.S. Shimano is geen optie want die meuk hoort niet op een Italiaan
Ik heb 4 weken geleden besloten om mijn droomfiets aan te schaffen: C64! Kleur is PJWI! Nu twijfel ik enkel nog over de afmontage. Op dit moment ga ik voor Chorus maar is het de meerprijs waard om toch voor Record te gaan? P.S. Shimano is geen optie want die meuk hoort niet op een Italiaan
Rijd al jaren met Chorus, niets mis mee. Verschil met Record met name carbon onderdelen, en een peperdure cassettes. Heb je geld zat, doen. Gaat het je om betere prestaties, niet doen. Wel een leuk luxeprobleem overigens. Succes met je keuze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind Chorus wel beter remmen dan SR (allebei wel de 11sp skeleton generatie).
Less is bore