Mijn doel is om toch zo hoog mogelijk te eindigen.
Als ik me wat vergelijk met collega-fietsers, zal dit rond de top 250 zijn denk ik.
B.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Mijn doel is om toch zo hoog mogelijk te eindigen.
Op basis van voorgaande edities zijn er niet meer dan 4000 deelnemers. Hopelijk gaat die dus toch door.
Uw geld terugkrijgen was volgens mij nooit een optie? Wat wel mogelijk is, is uw inschrijving verplaatsen naar volgend jaar. En dat is ook de optie is die ik heb gekozen.Goudhaantje schreef: ↑26 jun 2020 21:46 Toch wel verrassend. Een tijdje geleden kreeg ik een mail van Sportcommunication of ik (onder andere) de 3 Ballons op de nieuwe datum wilde rijden of dat ik mijn geld terug wilde. Nu kreeg ik nogmaals een mail waarin ik de mogelijkheid kreeg mijn keus nog te wijzigen. Van de 1.500 respondenten hadden maar 200 aangegeven te willen deelnemen op 22 augustus. Door het gebrek aan deelnemers wordt het moeilijk om deze cyclo nog doorgang te laten vinden schrijft Sportcommunication.
Ja, sorry, je hebt gelijk.Pallieter schreef: ↑27 jun 2020 08:58Uw geld terugkrijgen was volgens mij nooit een optie? Wat wel mogelijk is, is uw inschrijving verplaatsen naar volgend jaar. En dat is ook de optie is die ik heb gekozen.Goudhaantje schreef: ↑26 jun 2020 21:46 Toch wel verrassend. Een tijdje geleden kreeg ik een mail van Sportcommunication of ik (onder andere) de 3 Ballons op de nieuwe datum wilde rijden of dat ik mijn geld terug wilde. Nu kreeg ik nogmaals een mail waarin ik de mogelijkheid kreeg mijn keus nog te wijzigen. Van de 1.500 respondenten hadden maar 200 aangegeven te willen deelnemen op 22 augustus. Door het gebrek aan deelnemers wordt het moeilijk om deze cyclo nog doorgang te laten vinden schrijft Sportcommunication.
Zo'n vaart zal dat toch niet lopen? Dan heb je gelukkig ook nogal wat geld niet uitgegeven. Zoals verblijf, reiskosten...dreezz schreef: ↑27 jun 2020 12:36 Dat zou wat zijn, dat hij niet doorgaat vanwege gebrek aan belangstelling!
Volgens mij is er belangstelling genoeg, maar wachten velen (met mij) op iets meer zekerheid dat het doorgaat!
Ik heb dit jaar al genoeg geld verloren aan inschrijfgeld voor evenementen die niet door konden gaan.