Ervaring met staal
-
- Forum-lid
Mooie kleur! Brengt me bijna in de verleiding om mijn crashkorting alsnog toe te passen.
Kan nog steeds. Kopen voor iemand anders die graag een Fairlight wil hebben en dan de korting splitsen. Win win.
-
- Forum-lid
Als jij betaalt aan Fairlight en bereid bent om een eventuele garantiegeval in te dienen indien nodig, waarom niet? (Ik gok dat de garantie alleen geldig is voor de eerste koper en op naam staat)aloisvonesterhazy schreef: ↑30 mei 2020 16:32 Dat is natuurlijk ook waar. Maar mag dat eigenlijk wel?
Misschien krijg je de vraag waarom je een andere maat wilt, omdat je de fiets/frameset voor je vrouw/kind/broer/zus koopt als cadeau.
En nu maar hopen dat ze niet hier meelezen
Jij hebt wel lef
- thestudent
- Forum-lid HC
Omdat er hier met veel lof wordt gesproken over staal, moest ik er ook maar eens aan geloven. En ondat ik nog niet genoeg projecten had kondig ik hier mijn nieuwe project aan. `licht staal op een budget`
Ik ben nog wachtende op een hoop onderdelen. Licht en budget is relatief natuurlijk. Maar in de loop van de komende maand is deze wel al rijdbaar. Waarschijnlijk wordt er dan nog hier en daar wel wat gewijzigd.
Er komen nog wel een paar updates aan. Dus stay tuned.
het frame zit alvast goed.Ik ben nog wachtende op een hoop onderdelen. Licht en budget is relatief natuurlijk. Maar in de loop van de komende maand is deze wel al rijdbaar. Waarschijnlijk wordt er dan nog hier en daar wel wat gewijzigd.
Er komen nog wel een paar updates aan. Dus stay tuned.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
De buizenset is Columbus EL - Over size. Maat is 59ct (57.5cc) Het frame staat nog heel aardig in de lak voor de leeftijd. De donkere vlakken zijn donkerpaars. Maar dat komt er op deze foto niet echt uit. Bioracer kleding is misschien niet hip nu, maar de kwaliteit van dit frame is best wel goed. En ja je koopt daardoor zo een frame nu voor een prikkie. Dit moet toch een paar duizend gulden gekost hebben toen ik naar de peuterschool ging.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!