Canyon
Ik heb een algemene foto van genomen van de fiets. Op die manier zie je de schade natuurlijk veel minder. Die schade is te zien in de "o" van Canyon.
Klik hier voor een grote afbeelding : https://i.ibb.co/wLxCpPW/IMG-8462.jpg
Klik hier voor een grote afbeelding : https://i.ibb.co/wLxCpPW/IMG-8462.jpg
-
- Forum-lid
Ik durf te wedden dat als je de schade bijwerkt met een zwarte lakstift je er niets meer van ziet. Ik werk mijn zwarte autovelgen ermee bij en het werkt uit ervaring ook uitstekend op shifters etc bij schade. Kost je 7E.
-
- Forum-lid
Volledig mee eens. Eerst voor een nieuw frame gaan. Mocht je maanden moeten wachten is het het overwegen waard.
- thestudent
- Forum-lid HC
In principe zou ik het ook doen. Korting ritselen bij Canyon en dan bijwerken. Het is erg jammer, maar binnen een maand zet je zelf de eerste dikke steenslag op een gravelracer. Die onderbuis zit na een jaar vol met putjes. Dus waar heb je dan al die tijd op gewacht tijdens het terugsturen? De eerste kras doet altijd pijn. En extra als hij er bij nieuw al op zit. Maar die fiets die fietst er niet minder op. Ik zou ook goed zuur zijn hoor.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik ga afwachten wat Canyon voorstelt. Mijn vrouw zegt in ieder geval resoluut : terugsturen. Ze werkt zelf in een winkel, en zaken met gebreken worden niet verkocht.
Je kunt het beste gewoon met de livechat contact opnemen, dan krijg je direct een voorstel.
€100 - €200 is inderdaad niet veel op fietsen van €2500+, maar Canyon weet dat ze in de outlet met deze korting makkelijk verkocht worden, dus bieden ze niet meer aan. Is gewoon transportschade, dikke pech. Enige wat je anders kan doen is de fiets in Koblenz ophalen om dit te minimaliseren
€100 - €200 is inderdaad niet veel op fietsen van €2500+, maar Canyon weet dat ze in de outlet met deze korting makkelijk verkocht worden, dus bieden ze niet meer aan. Is gewoon transportschade, dikke pech. Enige wat je anders kan doen is de fiets in Koblenz ophalen om dit te minimaliseren
Ik heb contact gehad via de live chat, maar werd doorverwezen naar de website. Formulier met foto’s doorsturen.
Ik zou inderdaad vragen naar de korting,
maar ondertussen eerst maar eens een 4 weken proberen.
Testen en anders terug.
Misschien stap je er dan ook wel overheen.
Eventueel zelf bijwerken.
Want inderdaad, de eerste beschadigingen komen gauw.
maar ondertussen eerst maar eens een 4 weken proberen.
Testen en anders terug.
Misschien stap je er dan ook wel overheen.
Eventueel zelf bijwerken.
Want inderdaad, de eerste beschadigingen komen gauw.
Canyon Exeed 7.0
Canyon Endurace 8.0
Canyon Grail 8.0
Canyon Endurace 8.0
Canyon Grail 8.0
Dat 4 weken testen gaat tegenwoordig niet meer op geloof ik. Lijkt erop dat dat in de loop der jaren aangepast is. Even proberen kan natuurlijk maar de fiets 4 weken een aantal keer per week gebruiken en dan terugsturen kunnen ze misschien moeilijk over doen.
Daarom kan je ongebruikte fietsen en accessoires terugsturen tot 30 dagen na ontvangst.