Wat heb jij voor het laatst gekocht?
+ 2x Schwalbe G One Speed skin wall 27.5x2.00; mijn WTB By Pass gaan al 8400km mee en zien er nog steeds goed . Ik wil iets breders proberen.
+ liter Stans vloeibare latex
+ 2 setjes derailleur wieltjes voor de SRAM achter derrie (die slijten nog al door stof).
+ liter Stans vloeibare latex
+ 2 setjes derailleur wieltjes voor de SRAM achter derrie (die slijten nog al door stof).
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Nieuw wielset bij Handgespaakt. DT Swiss RR511 met DT Swiss 240s naven. Dit ter vervanging van mijn Mavic Cosmic Carbone SLS die niet bestand bleken tegen mijn gewicht (???). Morgen nog even de stickers van de velgen en dan karren maar. Ben benieuwd!
Real men wear blûk!!! Marcel
Byway
- daniel1975
- Forum-lid HC
Das geluk hebben ja!
Hier een Abus Airbreaker gekocht. Man, wat zit dat ding comfortabel zeg.
Ik heb bijna mijn hele leven Giro gehad, ik kon blind een nieuwe helm kopen. Maar die hebben iets veranderd, waardoor het voor geen meter meer zit.
Hier een Abus Airbreaker gekocht. Man, wat zit dat ding comfortabel zeg.
Ik heb bijna mijn hele leven Giro gehad, ik kon blind een nieuwe helm kopen. Maar die hebben iets veranderd, waardoor het voor geen meter meer zit.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik ben ook van een Synthe naar Aether gegaan maar vind er niks vreemd aan. Ben er zeer tevreden over.
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT
De Abus helmen zijn inderdaad erg goed de laatste 2 jaar. Prima geprijst en redelijk licht. Ik heb Viantor, licht en comfortabel die ook nog eens netjes boven de bril aansluit ipv een bloot voorhoofd met de helm achterop de kop.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless