+1
Dat soort inzicht maakt het mogelijk om echt een optimaal protocol op te stellen.
Los daarvan blijft het lastig (zie ook reactie Joseba) of mensen met klachten zich wel aan protocollen houden.
Onze vlucht naar Vietnam later deze maand is geannuleerd. Maar ik was nu sowieso niet gegaan.
Ik ga niet 10 uur in een vliegtuig zitten met een beflapje op m'n smoel.
Ik mag graag reizen maar ben niet wanhopig. Ook onze jaarlijks duiktrip naar Bonaire in december staat voorlopig met potlood. We zijn daarvoor niet meer afhankelijk van scholen en voel ik mij er comfortabel bij kan ik bij wijze van spreken de volgende dag in een vliegtuig stappen en als we in februari gaan is het ook prima. Maar nu nog even niet.
Een paar goede vrienden zouden we een paar dagen treffen in Vietnam. Gaan we nu een paar dagen mee naar Drenthe. Huisje twee badkamers etc.
Beetje Vietnamees koken en reisgidsen en tijdschriften lezen bij een mooi glaasje

En als ik er toch ben rij ik die zo geroemde nieuwe Col Du Vam maar een keer op. Als ik boven kan komen? Heb verhalen gehoord

Verder als het in september nog is zoals nu gaan we een weekje naar de Bourgogne. Beetje wandelen, ik wat fietsen en vrouwlief zal wel een berg boeken verslinden.