De Aura is inderdaad nog maar weinig Klein. Wel een paar features als de dropouts naar achteren. kabels gedeeltelijk door het frame en een mooie kleur.
De reden dat ik ooit die Quantum heb verkocht was inderdaad omdat die mij iets teveel hard-core racer was. Maar ondertussen ben ik wat meer getraind en kan ik wat dieper zitten. Dus, hopelijk komt er nog eens eentje die stof heeft staan verzamelen voorbij. Zo'n garage-queen zeg maar.
Klein
-
- Forum-lid
Ik hoop dat ik dit hier in het juiste topic plaats. Een heel aantal jaar geleden heb ik een Klein Quantum en een Koga Miyata Roadwinner van mijn buurman overgenomen.
Mijn racefietshobby heeft nooit echt prioriteit gehad en de laatste jaren is dat er helemaal niet van gekomen.
Reden genoeg om iemand anders er mee blij te maken. Na wat googelen kwam ik hier terecht.
Kunnen jullie mij enig idee geven wat mijn Klein Quantum nog waard is?
Op de stuurpen (Cannondale) en trappers (Koga) na is alles Campagnolo.
Voorvork is Sakae.
Velegen Rigida CSB, banden Vittoria rubino pro. Zadel Fi'zi:k.
Gemeten framemaat kom ik uit op 59,5 vanaf hart trapas.

Mijn racefietshobby heeft nooit echt prioriteit gehad en de laatste jaren is dat er helemaal niet van gekomen.
Reden genoeg om iemand anders er mee blij te maken. Na wat googelen kwam ik hier terecht.
Kunnen jullie mij enig idee geven wat mijn Klein Quantum nog waard is?
Op de stuurpen (Cannondale) en trappers (Koga) na is alles Campagnolo.
Voorvork is Sakae.
Velegen Rigida CSB, banden Vittoria rubino pro. Zadel Fi'zi:k.
Gemeten framemaat kom ik uit op 59,5 vanaf hart trapas.

Pfoe, echt wel een oude Quantum. Wat is die nog waard? Dat hangt sterk van de koper af. Als iemand gewoon een racefiets zoekt dan is deze niet meer of minder waard dan bijvoorbeeld een Giant met dezelfde uitrusting. Heb je een liefhebber van Klein fietsen dan zit er wel meer in het vat denk ik.
Ik zou bieden op MP zetten en dan kijken wat er op afkomt.
Ik zou bieden op MP zetten en dan kijken wat er op afkomt.
Ride bikes, not tanks!
Klein heeft een kleine schare liefhebbers. Dat is wel een pre. Maar in basis zou ik zeggen ergens rond de 200 - 300 Eur. Met een een mazzeltje reageert een liefhebber, maar die zal er niet veel meer voor over hebben. Hij ziet er nog wel redelijk goed uit.
Ik pak ze wel weer in de afdaling