foto van je fiets
Na 3 jaar nog altijd verliefd op m'n Wilier GTR Team Squadra Corse. Toen ik de rode kleur in de winkel zag wist ik meteen, dit wordt 'm.
Ik probeer me altijd aan de (on)geschreven regels te houden van hoe je je fiets op de foto zet:
- Zwaarste versnelling, check.
- Crank horizontaal, check.
- Ventielen naar beneden, check.
Hoorde laatst van iemand dat je 'officieel' je bidons eruit moet laten. Klopt dat?
-
- Forum-lid
En kies een rustige achtergrond......
Daarnaast heb je de algemeen geldende fotografie regels
- zoek zacht licht om harde schaduwen en weerkaatsingen te vermijden (vroeg in de ochtend, laat in de avond, bewolkt weer)
- haal je onderwerp los van de achtergrond zodat de aandacht niet afgeleid wordt
- regel van derden
Leuke fiets
- zoek zacht licht om harde schaduwen en weerkaatsingen te vermijden (vroeg in de ochtend, laat in de avond, bewolkt weer)
- haal je onderwerp los van de achtergrond zodat de aandacht niet afgeleid wordt
- regel van derden
Leuke fiets
Mijn "oud ijzer".. xtrail fiets niets fancy, aero of wat dan ook.
Maar red het zover prima, brengt me voor nu nog overal waar ik wil zijn. Wel hard aan vervanging toe, maar afgelopen jaren ivm onregelmatig werk te weinig km's gemaakt.
Dat is dit jaar veranderd, dus kan nu eindelijk weer vaker de fiets pakken. Besloten om dit jaar eerst rustig aan weer de km's in de benen te zetten, en druk aan het orienteren voor wat nieuws.
Maar red het zover prima, brengt me voor nu nog overal waar ik wil zijn. Wel hard aan vervanging toe, maar afgelopen jaren ivm onregelmatig werk te weinig km's gemaakt.
Dat is dit jaar veranderd, dus kan nu eindelijk weer vaker de fiets pakken. Besloten om dit jaar eerst rustig aan weer de km's in de benen te zetten, en druk aan het orienteren voor wat nieuws.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Even inhakend op de foto van de Wilier.
Mijn Empella Bonfire is inmiddels de twintig jaar gepasseerd, maar tegenwoordig weer helemaal hip als gravelbike.